Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

GE lanseaza activitatile de marketing pentru Jocurile Olimpice 2012 din Londra

Publicitatea, programele de vânzări şi digitale continuă pentru Vancouver şi Londra

GE, partener mondial al Jocurilor Olimpice, demarează o serie de acţiuni noi de marketing şi vânzări înainte de începerea Jocurilor Olimpice de Iarnă care vor avea loc în 2010 în Vancouver şi a Jocurilor Olimpice programate pentru 2012, la Londra. Pentru Jocurile Olimpice Londra 2012 GE a lansat o campanie revoluţionară de imagini în mişcare pe portierele taxiurilor din Londra, bazată pe o tehnică recunoscută sub numele de „tehnologie lenticulară în mişcare”, o tehnologie care nu a mai fost folosită niciodată pe exteriorul unui taxi. Această campanie, programată să se desfăşoare până în luna februarie 2009, include 300 de taxiuri londoneze care prezintă pe panourile laterale noile desene pentru Jocurile Olimpice. Astfel, au fost realizate două machete creative – una dintre ele prezintă un atlet la proba de garduri, iar cealaltă imagine prezintă un ciclist. Datorită tehnologiei de imprimare folosite, pe măsură ce taxiul se deplasează pe străzi, imaginile par să fie animate. De asemenea, GE a creat în Londra un eveniment corporativ pe tema Jocurilor Olimpice menit să informeze publicul cu privire la aspectele şi soluţiile complexe pentru infrastructura oraşelor – gazdă. Evenimentul a reunit o serie de factori interesaţi responsabili de organizarea Jocurilor, inclusiv manageri din sectoarele public şi privat, printre care Comitetul de Organizare a Jocurilor Olimpice din Londra (LOCOG) şi Autoritatea de Organizarea Olimpică (ODA). Evenimentul s-a axat pe subiecte din domeniul construcţiilor inteligente şi durabile pentru viitor şi a pus în valoare diverse tehnologii pornind de la echipamente medicale şi sisteme de securitate, la tehnologii energetice, de distribuţie a energiei şi apei pe care diviziile GE urmează să le implementeze pentru Londra 2012, precum şi alte proiecte de infrastructură din Marea Britanie. Oaspeţii au avut ocazia de a vizita expoziţia interactivă de tehnologie GE care demonstrează modul în care tehnologia de ultimă oră de la GE contribuie la reducerea impactului companiilor şi al societăţii asupra mediului, fără a afecta performanţa.

Proba Decatlonului: Programe de Stimulare a Vânzărilor pe tema Jocurilor Olimpice

Ca o continuare a sponsorizării Jocurilor Olimpice, GE a dezvoltat o gamă de programe globale de stimulare a vânzărilor pentru clienţi, consumatori şi forţa de vânzări. Programul principal a fost denumit Proba Decatlonului, un program de stimulare a personalului din vânzări în care s-au înscris aproape 40.000 de reprezentanţi de vânzări GE din întreaga lume. Folosind un cadru digital simplu, echipele de vânzări din întreaga lume, din Brazilia până în China, pot elabora programe de stimulente pentru vânzări personalizate pe tema Jocurilor Olimpice pentru angajaţi şi distribuitori. Opţiunile de personalizare cuprind criterii de măsurare, instrumente pentru comunicarea continuă cu participanţii, şi chiar un panou on-line pentru a informa participanţii cu privire la performerii de top şi pentru a inspira o competiţie sănătoasă. După derularea cu succes a programelor din cadrul Jocurilor Olimpice de Iarnă din Torino 2006, GE a derulat 150 de programe de stimulente pentru vânzări pe tema Jocurilor Olimpice în toate diviziile GE din lume pentru Jocurile Olimpice din Beijing 2008. Toate programele de până acum au generat o creştere a veniturilor de peste 190 milioane USD în 2007 şi 2008. Până acum, programele de stimulare a vânzărilor au fost implementate în special la nivel local; însă sponsorizarea GE a unui eveniment global precum Jocurile Olimpice oferă companiei ocazia de a implementa un program pe o temă deosebită care să rezoneze cu angajaţii din întreaga lume.

Publicitate şi consolidarea mărcii la Jocurile Olimpice

De la anunţarea parteneriatului cu Jocurile Olimpice în 2005, GE a folosit sponsorizarea pentru a consolida recunoaşterea mărcii în rândul publicului din domeniul afacerilor de pe pieţele-cheie. Campania publicitară cu materiale tipărite şi afişaj stradal din Beijing s-a axat pe tehnologiile eoliene, de refolosire a apei şi sisteme de iluminat ale GE şi a fost prezentă în presă, în revistele de specialitate din domeniul afacerilor, precum şi pe autobuze şi panouri în aeroporturile din principalele centre, cum ar fi Beijing, Shanghai şi Guangzhou. Pentru a-i implica şi pe cei care au vizitat Beijing pentru Jocurile Olimpice, GE a creat un joc interactiv în taxiuri. Astfel, pe ecranele digitale din taxiuri, clienţii pot avea acces la o hartă care prezintă locaţiile Jocurilor Olimpice şi o descriere a modului în care tehnologiile GE au contribuit la construirea lor, precum şi programul competiţiilor din cadrul Jocurilor Olimpice. Campania de televiziune a GE din cadrul Jocurilor Olimpice s-a axat pe tehnologiile sale eoliene, de biogaz şi tehnologiile pentru motoare de aeronave, cu trei spoturi publicitare emise în reţelele NBC. Campania GE din SUA a presupus o prezenţă digitală extinsă cu opt spoturi publicitare online noi lansate în perioada Jocurilor Olimpice.

Centrul de Imaginaţie

Ca parte a programului de activare la locaţie al GE pentru Beijing, compania a construit o suprafaţă de 5.000 m2 denumită Imagination Center (Centrul de Imaginaţie) în centrul Olympic Green. Experienţa interactivă, desfăşurată pe două etaje, a oferit clienţilor şi consumatorilor prezenţi la Jocurile Olimpice ocazia de a se familiariza cu marca. Mii de persoane au parcurs în fiecare zi turul auto-ghidat al locaţiei, printre acestea numărându-se preşedintele International Olympic Comitee Jacques Rogge, premierul provinciei canadiene Columbia Britanică, Gordon Campbell, primarul Londrei, Boris Johnson şi preşedintele LOCOG, Sebastian Coe. Centrul de Imaginaţie a îmbinat cele cinci elemente esenţiale din cultura chinezească, adică lemnul, focul, pământul, metalul şi apa, cu tehnologiile cheie ale diviziilor GE care au contribuit la construirea infrastructurii pentru Jocurile Olimpice Beijing, printre care Energy, Water, Healthcare, Transportation şi Lighting. După Jocurile din Beijing, Centrul de Imaginaţie a fost mutat şi instalat în holul noului sediu GE din Shanghai, China. Pentru detalii, accesaţi www.ge.com/olympicgames.

Bucuresti, 17.11.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.