Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

GAV|Scholz&Friends Bucuresti a adus spotul TV pentru

"Sibiu – Capitala Culturala Europeana 2007" pe lista finalistilor la Festivalul de Publicitate Meribel

Agentia de publicitate GAV|Scholz&Friends Bucuresti a fost premiata cu o mentiune de cristal la Festivalul de Publicitate Meribel, categoria Turism, Timp Liber si Sport, cu spotul TV de promovare a programului Sibiu CCE 2007, denumit “Fabrikultura”. Gala Crystal Awards a avut loc pe 8 martie la Varsovia. Meribel Ad Festival reuneste pofesionistii de publicitate din intreaga lume si premiaza campaniile cu cel mai mare impact si care se potrivesc cel mai bine brandurilor sau produselor pe care le promoveaza.

“Am avut curajul sa vorbim altfel despre Sibiu. Am proiectat o viziune proaspata asupra orasului care depaseste barierele culturale, vizuale sau cele de imaginatie. Faptul ca am ajuns pe lista finalistilor la acest festival imi reconfirma faptul ca Sibiu CCE 2007 are un impact puternic, atinge, ridica intrebari, lanseaza discutii, emotioneaza, chiar si intr-un mediu competitiv, de talie internationala”, a declarat Lucian Georgescu, Managing Partner GAV|Scholz&Friends Bucuresti.

Spotul TV “Fabrikultura”  a fost realizat in trei zile de filmare, in forturile de aparare ale Bucurestiului, subsolul Teatrului National Bucuresti si in Sibiu, respectiv la Biserica Azilului, Turnul Prefecturii si Hotelul Continental.

Campania de promovare a programului Sibiu – Capitala Culturala Europeana 2007 s-a desfasurat in perioada octombrie 2006 – februarie 2007  in media internationale pe componenta ATL-TV si a fost programata pentru o perioada de patru luni. Planul media a cuprins un total de aproximativ 1500 difuzari pe National Geographic Channel, Travel Channel si Euronews si a urmarit atingerea unui public de 50 de milioane de europeni. Pe plan national, spoturile TV sunt difuzate prin Societatea Romana de Televiziune (TVR, TVR 2, TVR Cultural si TVR International).

Despre Meribel Ad Festival
Meribel Ad Festibal a fost creat in 2001. In anul 2006, festivalul a inaugurat premiul Cristalul pentru Europa Centrala, care urmareste instaurarea competitiei in tarile central-europene si promovarea si recunoasterea creativitatii lor.

Bucuresti, 19.3.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.