Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

GAV si Penny Market lanseaza campania TV “La indemana”

GAV

Agentia de publicitate GAV a lansat prima campanie TV de comunicare pe plan local a lantului de magazine retail Penny Market. Din campania “La indemana” fac parte doua spoturi de imagine, care vor rula pe principalele posturi de televiziune romanesti in perioada august-septembrie. Obiectivul principal pe termen scurt si mediu este cresterea brand awareness-ului.

Sloganul “La indemana” este urmarea fireasca a principalului beneficiu oferit de Penny – rapiditatea cumparaturilor. “Cum nu avem de-a face cu un magazin-mamut, unde iti pierzi o zi intreaga si din care iesi stors de energie, am hotarat sa comunicam acest lucru. Si cum lumea e mai tot timpul intre doua sedinte, una la birou si una cu parintii, de exemplu, timpul devine foarte important. In concluzie, Penny Market este intr-adevar la indemana”, a declarat Marius Rosu, Creative Director GAV.

“Consideram foarte inspirat conceptul sub care se va desfasura prima campanie de comunicare a Penny in Romania. Surprinde cu succes principalul nostru avantaj competitiv – suntem la dispozitia clientilor prin produse si servicii “la indemana”, care sa se potriveasca manusa cerintelor lor si stilului de viata”, a declarat Marcel Thiele, Director General Penny Market Romania. “Ne pozitionam diferit fata de competitori si vrem sa comunicam acest lucru foarte clar si onest. Primul pas a fost facut, zicem noi, excelent. Vom continua pe aceeasi directie”, a completat Stephan Holdenried, Category Manager Penny Market Romania.

Campania “La indemana” are ca principal suport televiziunea, dar este sustinuta si de radio, urmand a fi extinsa ulterior catre alte canale de comunicare. Doua spoturi de 20 de secunde, intarite de spoturi de 10 secunde vor rula in perioada august-septembrie pe cele mai importante canale tv romanesti.

Productia video s-a realizat in colaborare cu Scharf Advertising, cu care GAV colaboreaza de trei ani. “Pregatirile si filmarea au mers brici si, in afara faptului ca in timpul filmarii s-a rupt steadicam-ul si era sa prapadim o camera de 100.000 de euro, totul a fost ca la carte. Am fost onorati sa lucram cu niste “super-actori” consacrati, Gabriel Spahiu, Ion Sapdaru, Radu Gabriel sau Bogdan Talasman, dar surpriza placuta a venit din partea celor tineri, care s-au comportat impecabil”, concluzioneaza Marius Rosu.

Din echipa care a dezvoltat campania fac parte Luisa Leizeriuc (Copywriter), Radu Radulescu (Art Director), Puiu Oncescu (Art Director) si Marius Rosu (Creative Director).

Bucuresti, 26.08.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.