free download 78 travel guides written by experts

GAV si Penny Market continua campania TV “La indemana” cu doua noi spoturi

Agentia de publicitate GAV lanseaza doua noi spoturi, continuare a campaniei TV de comunicare a lantului de magazine retail Penny Market. Noile spoturi intaresc conceptul “La indemana”, mergand, prin executie, mai aproape de consumator. Cele doua spoturi vor rula pe principalele posturi de televiziune in perioada noiembrie-decembrie 2008. Obiectivul principal al intregii campanii, pe termen scurt si mediu, este cresterea brand awareness-ului. Cele doua spoturi, denumite “Bucataria” si “Cuplul de tineri”, sustin in continuare conceptul campaniei, avand insa o abordare proaspata. Daca in primele spoturi actiunea era plasata in magazin, acum perspectiva se schimba, atentia se concentreaza asupra modului in care principalul beneficiu al Penny Market – rapiditatea cumparaturilor – se reflecta in viata cotidiana a cumparatorului, actiunea fiind plasata chiar in casa acestuia. “Prin cele doua noi executii continuam sa scoatem in evidenta faptul ca, la Penny Market, cumparaturile se fac mai usor si mai rapid decat oriunde in alta parte. Personajele din spoturi, fiind obisnuite sa petreaca ore intregi la magazin, la fel ca majoritatea romanilor, sunt de-a dreptul surprinsi sa afle ca iti poti face cumparaturile in mod eficient, fara a transforma aceasta indeletnicire intr-un scop in sine”, a declarat Marius Rosu, Creative Director GAV.

Publicul tinta este format din femei si barbati, cu varste cuprinse intre 25 – 55 de ani, din mediul urban. „Stilul de viata al clientului Penny Market este activ, isi petrece majoritatea timpului la lucru, timpul liber se reduce la week-end-ul scurt care trece foarte repede si, in general, se indreapta catre servicii comode, care il ajuta sa-si rezolve problemele de zi cu zi in cel mai scurt timp”, a adaugat Marius Rosu.

La fel ca in cazul primelor doua spoturi, productia video s-a realizat in colaborare cu Scharf Advertising, cu care GAV colaboreaza de trei ani. Echipa a beneficiat de suportul unor actori consacrati, precum Ion Sapdaru, Radu Gabriel sau Irina Saulescu, dar si de cel al tinerilor actori Iulia Lumanare si Cosmin Natanticu, de a caror prestatie echipa a fost foarte multumita.

Din echipa care a dezvoltat campania fac parte Luisa Leizeriuc (Copywriter), Radu Radulescu (Art Director), Puiu Oncescu (Art Director) si Marius Rosu (Creative Director).

Bucuresti, 17.11.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *