Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Garanti Bank a fost validată și confirmată ca Superbrand

Garanti, Superbrands

Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice bănci de pe piața locală, a fost selectată și confirmată ca Superbrand. Această confirmare vine în anul care marchează a 20-a aniversare pe piața locală a băncii.

Performanța Garanti Bank a fost evaluată ținând cont de criterii cum ar fi calitate, încredere și diferențiere pe piață și votată de către consumatorii români, banca evidențiindu-se dintr-o listă de peste 1.500 de branduri analizate de Superbrands România. Distincția vine ca o recunoaștere a eforturilor depuse de Garanti Bank pe piața locală și întărește astfel poziția acesteia ca bancă de top în sistemul financiar românesc.

Garanti, Superbrands

„Suntem bucuroși să vedem că angajamentul nostru față de piața locală este apreciat. Includerea în Programul Superbrands este încă o dovadă că devotamentul nostru pe termen lung față de nevoile și dorințele clienților noștri, este mai mult decât planul nostru de afaceri, fiind ceva în care credem cu adevărat și după care ne desfășurăm activitatea zilnică. Vom continua să creștem și să ne dezvoltăm, dând înapoi încrederea, care ne-a fost investită de-a lungul anilor”, a declarat Ufuk Tandoğan, CEO Garanti Bank.

Superbrands recompensează reputația brandurilor și promovează disciplina de branding, oferind o distincție brandurilor excepționale prin intermediul programelor dezvoltate în 88 de țări, de pe patru continente. Pentru a selecta Superbrandurile din Romania sunt analizate, în fiecare an, branduri internaționale și locale, din 52 de domenii de activitate. Acestea parcurg un proces de selecție, în care sunt evaluate în funcție de mai multe criterii de către un consiliu de profesioniști în managementul afacerilor, marketing, comunicare, dar și jurnaliști din presa de afaceri, precum și de către consumatori în cadrul unui studiu de piață realizat de Superbrands România cu sprijinul IPSOS.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.