Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Garanti Bank, cea mai dinamica institutie bancara ln social media

Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice și inovatoare instituții bancare din România, a devenit cea mai dinamică bancă și în social media, preluând conducerea în categoria „Bănci și servicii financiare” pe Facebook, conform clasamentului realizat de Facebrands.ro.

Cu peste 18.600 de fani ai paginii sale oficiale, Garanti Bank dă tonul într-o categorie în care inovația și dialogul permanent cu utilizatorii fac diferența.

„Să fii o instituție bancară în social media este cu totul altă poveste decât a fi un brand de larg consum, eventual și internațional – este nevoie de o abordare total diferită, care să inspire încrederea de care trebuie să te bucuri și în offline, dar să arăți fanilor tăi că îți pasă de ei și în afara orelor de lucru. Este ceea ce încercăm să facem în social media: să fim acel consilier al fiecăruia, care dă cele mai bune sfaturi financiare, te ține la curent cu cele mai noi campanii, dar îți și dă sugestii despre unde ți-ai putea petrece vacanța sau week-end-ul și, mai ales, întreține un dialog permanent cu fanii”, declară directorul de marketing al Garanti Bank, Ilgaz Kaya.

Deși esențial, dialogul singur nu este suficient pentru a menține un nivel de interactivitate ridicat în social media – în cazul Garanti Bank, abordarea integrată de marketing a asigurat creșterea sănătoasă și în acest medium. Cel mai recent exemplu în acest sens este proiectul „România sălbatică”: inițiat de către fotograful Dan Dinu, proiectul s-a transformat într-o expoziție offline reprezentativă, organizată de Garanti Bank și WWF România, pentru a fi extinsă și în social media sub forma unei galerii virtuale pe pagina de Facebook a băncii, unde utilizatorii pot vota fotografiile favorite și câștiga premii.

Publicarea zilnică de comentarii, precum și răspunsul prompt la întrebările utilizatorilor sunt de asemenea esențiale în menținerea interactivității. „Este foarte important să nu lași întrebări fără răspunsuri, acesta este primul și cel mai ușor pas în a arăta fanilor tăi că într-adevăr îți pasă de ceea ce fac ei. Este un semn de respect pe care fanii nu îl lasă nerăsplătit”, adaugă Ilgaz Kaya.

În România, dinamica Garanti Bank în social media o urmează pe cea de grup – brandul Garanti este urmărit de cel mai mare număr de fani din lume în categoria bancar-financiar (peste 540.000 de persoane), conform statisticilor Socialbakers.com.

Noile tehnologii și canale de comunicare în masă sunt de altfel unele dintre principalele platforme pe care Garanti Bank inovează. Astfel, în luna iulie a acestui an, Garanti a dezvoltat o aplicație prin care utilizatorii de iPhone, iPad sau iPod touch pot consulta în orice moment informații actualizate despre produsele, rețeaua de unități și magazinele partenere ale băncii.

Bucuresti, 24.10.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.