Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Gândeşte global, acţionează local: BMW Group se angajează să îmbunătăţească educaţia la nivel mondial

UN Educational Day

● Pentru a marca Ziua Internaţională a Educaţiei Naţiunilor Unite la 24 ianuarie 2020, BMW Group a anunţat că până în 2025 va sprijini un milion de copii şi tineri din lumea întreagă prin programe şi proiecte educaţionale selectate ● BMW Group dezvoltă deja proiecte educaţionale de impact pentru a oferi tinerilor o legătură în piaţa muncii şi perspective mai bune în viaţă ●

Bucureşti/München. Conform unei informaţii oferite de UNESCO, peste 260 de milioane de copii din lumea întreagă încă nu au acces la educaţie. Mulţi nu au urmat vreodată cursurile unei şcoli. În consecinţă, aceşti copii şi tineri nu au perspective în viitor sau şansa pentru o viaţă mai bună.

Conştient de rolul său în societate, BMW Group şi-a impus obiectivul ca până în 2025 să susţină un milion de copii şi tineri prin proiecte educaţionale selectate.

“Educaţia este motorul care propulsează societatea noastră şi pregăteşte economia pentru viitor”, a declarat Ilka Horstmeier, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG şi responsabil pentru Resurse Umane.

UN Educational Day

Astfel, compania a dezvoltat de mai mulţi ani proiecte educaţionale de impact la nivel mondial prin care să ofere tinerilor o legătură în piaţa muncii şi perspective mai bune în viaţă. BMW Group a ajuns deja la aproximativ 400.000 de copii prin proiectele de la locaţiile sale din Germania şi de pe mapamond.

BMW Group se bazează pe parteneri locali puternici

“Este important pentru noi ca angajamentul nostru să aibă un impact real. La locaţiile noastre internaţionale, ne concentrăm pe iniţiative unde putem valorifica competenţa noastră principală pentru a obţine cel mai mare impact pe termen lung şi de a profita de cunoştinţele angajaţilor noştri, precum şi de resursele financiare”, a explicat Horstmeier.

Respectând motto-oul “gândeşte global, acţionează local”, BMW Group foloseşte proximitatea locaţiilor sale faţă de comunităţi pentru a dezvolta soluţii durabile pentru promovarea şanselor egale cu partenerii locali.

Cu cunoştinţe şi angajament

Cu sprijinul angajaţilor săi, BMW Group participă la forumuri non-colare independente axate pe promovarea educaţiei în temele STEM (Ştiinţă, Tehnologie, Ingineri şi Matematică) şi pe ajutarea copiilor şi a tinerilor să descopere ştiinţele şi să pornească într-o carieră promiţătoare.

Un scurt video lansat de BMW Group pentru a coincide cu Ziua Internaţională a Educaţiei, în care apare Ilka Horstmeier (membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG şi responsabilă cu resursele umane):

Informaţii suplimentare despre angajamentul BMW Group faţă de societate ca ansamblu pot fi găsite aici, precum şi pe următoarele canale social media:
Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup
Twitter: http://twitter.com/BMWGroup
Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/bmwgroup.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.