Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Gala la alegerea publicului – pe primul loc in clasamentul de audienta

X Factor a fost aseară alegerea celor mai mulți români

Cea de-a șaptea gală live X Factor, difuzată aseară de Antena 1 a fost “la cererea publicului”. Pentru prima oară în concurs, cei șase finaliști rămași în competiție au avut de interpretat câte două melodii, dintre care una a fost aleasă chiar de telespectatori. Mai mult decât atât, fanii de pe Facebook au avut, din nou, posibilitatea să asiste la spectacolul live făcut de concurenți. Fani din toată țara au venit la București, doar pentru a-și putea vedea preferații, iar cei de acasă au ales și ei Antena 1.

Gala X Factor de aseară s-a impus pe primul loc în preferințele telespectatorilor, clasându-se în fruntea topului de audiență.

Concurenții X Factor au făcut aseară de două ori mai mult show. Fiecare a avut de interpretat câte două melodii și nu una, așa cum s-a întâmplat în galele anterioare, prima melodie fiind aleasă chiar de telespectatori. Pe scena X Factor, au răsunat aseară, la dorința publicului, “Love the way you lie”, featuring-ul Rihanei cu Eminem, “Supergirl”, piesa nemților de la Reamon, “Simply the best” sau “Angels”.

Antena 1 a fost aseară cel mai urmărit post de televiziune, în intervalul în care a difuzat X Factor. O medie de 573.000 de telespectatori din mediul urban au urmărit cea de-a șaptea gală live X Factor. Antena 1 s-a impus lider incontestabil de audiență și la nivelul targetului comercial 15-54 urban, dar și la nivelul publicului mai tânăr, din categoria de vârstă 18-49, provenind tot din mediul urban.

Astfel, cu o cotă de piață de 13.6 procente și o audiență medie de 4.9 puncte, Antena 1 a devansat la nivelul publicului 15-54 urban programul oferit de principalul competitor, Pro Tv care a înregistrat aseară în același interval orar doar 11 procente share și 4% rating. Locul al treilea i-a revenit postului Prima Tv.

În minutul de aur, 22.10, X Factor a fost urmărit de 779.000 de telespectatori din mediul urban, de aproape șase ori mai mulți decât cei care, la aceeași oră urmăreau programul postului Pro Tv.

Sfatul publicului a fost urmat de echipa X Factor și în ceea ce privește invitatul din această seară. Astăzi, la X Factor –Decizia, pe cea mai mare scenă de sticlă din România va urca Alexander Ryback, artistul cel mai cerut de fanii X Factor de pe internet. Alexander Ryback, câștigătorul Eurovision 2009 a fost invitatul și consilierul Paulei Seling în ultima etapă dinaintea galelor live. Fanii X Factor l-au plăcut, astfel că au postat sute de mesaje pe pagina oficială X Factor de pe Facebook, prin care își exprimau dorința de a-l revedea în show.

Tot astă seară vom afla și care este concurentul care părăsește în această săptămână competiția. Telespectatorii își pot vota în continuare preferații prin sms la 1313 sau la numerele de telefon corespunzătoare fiecărui finalist. Începând din această săptămână, Antena 1 le propune și un concurs telespectatorilor. Cei care votează prin sms la 1313 intră automat în tragerea la sorți pentru o tabletă Samsung Galaxy Tab.

Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targeturile 15-54 urban, all urban si 18-49 urban
Perioada 10 decembrie 2011

Bucuresti, 11.12.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.