Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Gala Game of Tribes

– O editie de succes pentru primul eveniment de premiere a celor mai bune campanii de marketing clujene

IAA Young Professionals Cluj a organizat gala de premiere Game of Tribes, primul eveniment de acest gen dedicat comunităţii de business şi marketing clujene.

La gala din 30 iunie s-au împărtăşit poveşti nespuse de marketing alături de invitaţi. S-au prezentat cele 35 de campanii înscrise în competiţia Game of Tribes şi fapte interesante din spatele realizării lor. S-au premiat cele 14 campanii câştigătoare, împreună cu echipele de marketing responsabile.

30 iunie, Auditorium Maximum UBB, Cluj-Napoca.

Asociaţia tinerilor profesionişti în marketing şi comunicare, IAA YP Cluj a organizat marţi, 30 iunie 2015 prima ediţie a Galei Game of Tribes cu scopul de a pune în valoare comunitatea MarCom locală şi de a facilita conexiuni între specialiştii în marketing, comunicare şi mediul de business.

Peste 300 de participanţi ne-au onorat cu prezenţa. Printre ei: susţinători ai concurenţilor înscrişi în competiţia Game of Tribes, pasionaţi de marketing şi comunicare, susţinători ai proiectelor şi realizărilor Clujului.

La Gala Game of Tribes:
– s-au împărtăşit poveşti nespuse de marketing în cadrul unui show epic realizat de moderatorii noştri: Bogdan Bob Rădulescu şi Tibi Codorean;
– s-au împărtăşit poveşti nespuse din spatele realizării acestui proiect de către echipa IAA YP Cluj;
– s-au prezentat campaniile concurente şi au fost premiate cele 14 câştigătoare, împreună cu triburile de marketing din spatele lor. Publicul a ascultat cu interes povestea nespusă a acestora, o dată cu înmânarea trofeelor şi diplomelor;
– publicul a fost provocat să-şi desemneze proprii câştigători prin votul live de la gală;
– participanţii s-au bucurat de surprizele pregătite de partenerii tribului IAA YP, inclusiv de premiile oferite.
– publicul s-a bucurat de spectacolul muzical de închidere a galei, oferit de trupa Royal Avenue.

Cei 35 de concurenţi înscrişi sunt cu toţii câştigători, pentru că au acceptat provocarea de a împărtăşi public campaniile de succes realizate, de a dezvălui poveşti nespuse din spatele acestora şi de a pune în lumina reflectoarelor echipele responsabile. Împreună au unit tribul de marketing al Clujului prin puterea exemplului, prin colaborare şi colegialitate.

Lista premianților este:
• Secţiunea Agenţii, campanii online | D’Avantage Consult – Campania ClujANA Dental selfie
• Secţiunea Agenţii, campanii PR & neconvenţionale | Loopaa MarCom – Campania Denso Automotive Profi Autoshow Polonia
• Secţiunea Agenţii, campanii de promovare a agenţiei | Loopaa MarCom – Campania de lansare a catalogului MarComics
• Secţiunea Companii, campanii de comunicare | Ţigări electronice Vips e-Lichide – Campania VIPS, the vaping experience
• Secţiunea ONG-uri şi asociaţii, campanii pentru evenimente | Asociaţia Filarmonia – Campania Scena Verde – Reciclăm pentru cultură
• Secţiunea ONG-uri şi asociaţii, campanii pentru proiecte | i din România – Campania Peditel 1791 Urgenţe şi sfat medical pedriatic non-stop
• Secţiunea Instituţii, campanii de comunicare | Transylvania College – Campania Cu ce te ajută şcoala să îţi transformi visul în realitate
• Secţiunea Organizatori evenimente, campanii de promovare al unui festival, spectacol, concert | Boiler Events – Campania Electric Castle Festival – Bigger / stronger / better 2014
• Secţiunea Organizatori evenimente, campanii de promovare al unui eveniment de business | Libero Events – Campania TeCOMM şi Markday
• Secţiunea Campanii de branding al Clujului, campanii de branding local | Loopaa MarCom – Campania Brandurile tale de suflet din oraşul tău de suflet, Cluj-Napoca
• Premiu de apreciere IAA YP Cluj | Primăria Cluj-Napoca – Campania We Love Eating.
• Votul live al publicului , locul 1 | Beard Brothers – Campania Catch a smile day
• Votul live al publicului, locul 2 | Fundaţia Părinţi din Romania – Campania Peditel 1791 Urgenţe şi sfat medical pedriatic non-stop
• Votul live al publicului, locul 3 | Loopaa MarCom – Campania de lansare a catalogului MarComics.

Bucuresti, 10.07.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.