Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Gabi Firea – audiente grozave inca de la debutul in divertisment

Emisiunea Crăciun în familie s-a impus ca lider de piaţă

Gabi Firea a decis să îşi facă oficial debutul în divertisment anul acesta, cu ediţiile speciale de Sărbătoare, Crăciun în familie, iar audienţele grozave au demonstrat că a luat o decizie foarte bună. Emisiunea moderată de frumoasa jurnalistă, Crăciun în familie, s-a impus ca lider de piaţă la nivelul targetului urban, partea a doua a ediţiei înregistrând un rating şi o cotă de piaţă aproape duble faţă de staţia concurentă, Pro Tv, la nivelul publicului urban. Ediţia specială Neatza cu Răzvan şi Dani şi-a cucerit la rândul său telespectatorii, conducând detaşat clasamentul celor mai urmărite programe, pe tronsonul său orar.

După un an plin de evenimente speciale, încununtate de o nuntă fastuoasă şi de vestea venirii pe lume a unui copil, Gabi Firea şi-a făcut oficial debutul în divertisment, petrecându-şi Crãciunul în familie, într-o atmosferã de poveste, alãturi de prieteni aproapiaţi, care i-au călcat pragul chiar în a doua zi de Sãrbãtoare. Din program nu au lipsit momentele de umor, Rodica Popescu Bitãnescu şi George Ivaşcu aducând sarea şi piperul bunei dispoziţii în prag de Sãrbãtoare, în timp ce copiii invitaţilor au adus magia şi candoarea Sãrbãtorii mai aproape de sufletele tuturor.

Emisiunea moderată de frumoasa jurnalistă, Crăciun în familie, s-a impus ca lider de piaţă, cea de-a doua parte a ediţiei înregistrând un rating de 6,9 procente şi o cotă de piaţă de 17,8 %, aproape dublu faţă de staţia concurentă, Pro Tv, care a înregistrat un rating de 3,8 procente şi o cotă de piaţă de 9,8 %.

Ediţia specială de Crăciun Neatza cu Răzvan şi Dani şi-a cucerit la rândul său telespectatorii, impunându-se ca lider detaşat în topul celor mai urmărite programe, pe segmentul său orar. Astfel, emisiunea prezentată de cei doi matinali, Răzvan şi Dani, a înregistrat un rating de 3,5 procente şi o cotă de piaţă de19,7 %, aproape dublu faţă de programul oferit de staţia concurentă, Pro Tv, care a înregistrat un rating de 1,8 procente şi o cotă de piaţă de 10 %.

Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targetului all urban
Perioada 26 decembrie 2012

Bucuresti, 27.12.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.