Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

G. CANALE&C.: In urmatorii ani piata tipografiilor se va orienta

către dezvoltarea segmentului publicitar şi de carte

Cu o investiţie de 20 de milioane euro în tehnologie performantă, G. CANALE&C. urmăreşte majorarea cu 50% a cifrei de afaceri în 2008

Într-o piaţă dominată de 7 jucători principali, Grupul G. CANALE&C. se orientează către creşterea calităţii serviciilor, prin efectuarea de investiţii în tehnologie de ultimă oră. Cu o investiţie de peste 20 milioane euro în perioada 2006-2007, G. CANALE&C. îşi propune să devină lider de piaţă pe segmentul de cărţi şi printuri publicitare ca răspuns la o creştere a cererii de piaţă. “Nivelul ridicat al tehnologiei pe care o utilizăm în prezent permite reducerea timpului de producţie, o constantă în asigurarea calităţii, precum şi posibilitatea producerii unor game complexe de produse, atât la nivel editorial (cărţi, reviste), cât şi la nivel comercial (materiale publicitare).”, a declarat Giuseppe Canale, Administrator G. CANALE&C.

În 2008, compania plănuieşte investiţii în valoare de 8 milioane euro, care constau în construirea unei noi locaţii si achiziţionarea de utilaje noi, menite să asigure creşterea productivităţii, şi totodată să permită producerea unor game diversificate de produse.

Anul trecut, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 7.5 milioane euro, iar pentru 2008, estimează creşterea acesteia cu un procent de până la 50%.

“În următoarea perioadă, piaţa se va orienta către dezvoltarea domeniului publicitar, iar segmentul de revistă va avea o dinamică constantă, în timp ce editurile de cărţi au asistat încă din 2007 la o creştere importantă. Pe acest segment trendul va fi acelaşi în anii următori, în principal datorită creşterii interesului consumatorilor pentru cărţile tipărite la culoare (cărţi fotografice, cărţi pentru copii, coffee-table books, etc).”, a afirmat Giuseppe Canale.

O altă creştere pe care grupul G. CANALE&C. o estimează se referă la segmentul tipăririi de cărţi pentru ziare. În prezent, din ce în ce mai multe ziare inserează în cadrul ediţiilor suplimente de tip cărţi şi reviste, ceea ce duce la o creştere semnificativă a volumului de produse tipărite.

În ceea ce priveşte piaţa românească, G. CANALE&C. este de părere că în România există un potenţial important care va fi atins în următorii 7 – 8 ani, urmând să atingă nivelul la care se situează în prezent alte ţări din Europa, caracterizate prin volume foarte ridicate.

Fundată în anul 1915 de către Giacomo Canale, compania G. CANALE & C. deţine în prezent 4 locaţii în Europa, cu peste 600 de angajaţi. În România, compania are o reprezentanţă cu peste 160 de angajaţi.

Compania are ca principal obiect de activitate tipărirea offset şi web offset, utilizând toate tipurile de legare şi finisare: broşare, cusut cu aţă, capsare, coperţi cu scoarţă, cărţi cartonate, cataloage şi produse comerciale lipite, precum şi toate operaţiile manuale de finisare.

De asemenea, compania produce toate categoriile de materiale ilustrate, precum enciclopedii, cataloage, cărţi, dicţionare, reviste, materiale promoţionale, calendare şi suplimente pentru ziare.

Începând cu anul 2004, compania G.CANALE & C. deţine certificarea ISO 9001 şi este în proces de certificare ISO 14001.

Bucuresti, 11.03.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.