Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Future Marketing estimeaza venituri de 150 000 euro pentru anul 2007

Future Marketing mizează pe atragerea clienţilor mari prin obţinerea certificatului ISO în cercetare, consultanţă marketing şi consultanţă resurse umane

Începând cu această lună, compania Future Marketing, unul dintre cei mai importanti provideri de mystery shopping din România, este certificata cu ISO 9001:2001 în cercetare, consultanţă marketing şi consultanţă resurse umane. Obţinerea acestui certificat face parte din politica Future Marketing de a se axa cât mai mult pe oferirea de servicii calitative, recunoscute atât pe plan naţional cât şi european.

Unul dintre principalele servicii oferite de Future Marketing este acela de Mystery Shopping, iar piaţa, în ultimul timp, a început să fie cât mai deschisă la acest concept de verificare a calităţii serviciilor oferite de companii, dar şi la gradul de satisfacţie al clienţilor. De aceea, compania a decis să fie cu un pas înaintea principalilor competitori de pe piaţa autohtonă şi să obţină acest certificat pentru a avea un garant în ceea ce priveşte serviciile oferite clienţilor săi.

„Managementul Future Marketing a înţeles că trebuie să se implice activ în oferirea serviciilor la cel mai înalt standard calitativ şi de aceea a fost necesară proiectarea şi implementarea în cadrul companiei noastre a unui sistem de management al calităţii organizat după modelul descris de standardul SR EN ISO 9001:2001”, a declarat Ioana Maria Boştină, Managing Partner al Future Marketing. „Acest sistem permite ţinerea sub control a modului de desfăşurare a întregii noastre activităţi şi dă încredere clienţilor şi partenerilor noştri că toate cerinţele şi aşteptările lor vor fi îndeplinite”.

Odată cu obţinerea acestui certificat, compania Future Marketing mizează pe atragerea de noi clienţi, jucători importanţi de pe piaţa de retail, bancară, horeca, dar şi transporturi, şi estimează pentru anul 2007 o cifră de afaceri de 150 000 de euro, cu 200% mai mare decât anul trecut.

Bucuresti, 3.05.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.