Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Funvertising a realizat identitatea vizuala pentru Bucharest Science Festival

Bucharest Science Festival, primul festival al stiințelor din România, se va desfășura în perioada 25 – 29 septembrie, în mai multe locații din București.

Pentru această primă ediție, sunt programate o multitudine de expoziții, conferințe, dezbateri și experimente care la final vor deschide participanților perspective noi asupra vieții. Programul complet al festivalului este disponibil pe site-ul www.bucharestsciencefestival.ro

Funvertising a dezvoltat identitatea vizuală a acestui eveniment. “M-am întâlnit cu Toma (Pătrașcu, Directorul evenimentului) și n-a fost nevoie decât să îmi spună că vrea să facă acest festival ca să știu că îmi doresc să facem noi partea de branding. Ideea era (și este) prea frumoasă ca să nu ne implicăm.”, a spus Alex Zamfir, conducător întreprindere prestări servicii publicitare la Funvertising.

Toma Pătrașcu a adăugat: “Deși inițial alesesem altă variantă, cei de la Funvertising ne-au rugat să nu luăm decizia pe loc, ci să stăm câteva zile în care să ne tot uităm la propuneri. Și au avut dreptate..pe măsură ce trecea timpul, logo-ul actual ne era din ce în ce mai drag și în final ne-am dat seama că el (logo-ul), ca și festivalul nostru, trebuie să fie despre facts & figures.”

La rândul său, Mircea Moldovan, artdirectozaur la Funvertising, a declarat:
”Logo-ul Bucharest Science Festival este un “adevăr” care trebuie explorat, descoperit, descifrat. Este un logo care reunește lumea fascinantă a culorilor din cosmos, a cifrelor care ajută la scrierea și rescrierea legilor din fizica cuantică, a literelor care definesc cunoașterea omului și istoria vieții pe Terra.”

Campania de promovare a festivalului este in desfasurare pe radio, print, oudoor si in online.

Bucuresti, 20.09.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.