Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Fundatia Dinu Patriciu si Odyssey pentru educatie

Fundatia Dinu Patriciu si Odyssey inventeaza viitorul impreuna, intr-o campanie de comunicare a unui program de sustinere a educatiei tinerilor liceeni si studenti care provin din familii cu resurse financiare modeste.

„Programele pe care le dezvolta Fundatia pornesc de la convingerea ca o societate moderna este o societate in care fiecare are cu adevarat sansa sa-si construiasca propriul viitor si ca o astfel de societate nu se poate construi in lipsa initiativei civice.“ spune Tincuta Baltag, Director General al Fundatiei. Odyssey si-a propus sa dea o mana de ajutor Fundatiei, in demersul de a declansa un proces de transformare a societatii romanesti intr-o societate de cetateni, responsabili si creativi, cu drepturi depline si multiple posibilitati de implinire intr-o lume a cunoasterii.

“Si noua ne pasa de acesti tineri. In plus, suntem adeptii principiului ca daca vrei ca lucrurile sa se intample, cea mai buna optiune este sa te implici, ceea ce am si facut” a adaugat Diana Flutur, General Manager Odyssey.

Campania de comunicare pleaca de la premisa ca facilitand accesul la instrumentele de studiu, Fundatia ii incurajeaza pe tineri sa creada in sansa lor de a-si construi propriul destin, de a-si inventa viitorul. Prin urmare, in spoturile TV si in postere, rechizitele scolare au devenit piese de constructie, combinate in diverse moduri pentru a crea forme si obiecte noi, simboluri ale viitoarelor meserii.

"Atunci cand am primit brief-ul, ne-am gandit ca, dincolo de a advertiza un program de burse, care oricum starneste interesul prin insasi natura lui, ar trebui sa generam o comunicare capabila sa le redea tinerilor increderea in valoarea educatiei si in fortele lor proprii. In capacitatea lor de a-si construi propriul viitor.
De fapt, viitorul nu exista. Dar inexistenta lui nu trebuie sa ne sperie, ci sa ne oblige sa-l construim. Iar educatia este unealta esentiala cu care putem face acest lucru." spune Valeriu Borcos, Copywriter Odyssey.

Vocea Fundatiei s-a facut auzita si a fost sprijinita de catre CNA, dar si de posturi de televiziune precum Antena 3, Realitatea TV si TVR 1, care au inceput difuzarea spoturilor in regim de campanie sociala.

“Este foarte important ca un numar cat mai mare de tineri sa afle despre sansa care li se acorda. Am pus suflet intr-un proiect frumos, ale carui efecte se vor vedea in viitor, cel pe care il inventam noi acum.” a adaugat Tincuta Baltag, Director General al Fundatiei.

Campania de comunicare a programului “Inventeaza-ti viitorul” va fi urmata la inceputul lui 2008, de o campanie dedicata celui de-al doilea program al Fundatiei Dinu Patriciu, “Orizonturi deschise”, program destinat masteranzilor si doctoranzilor.

In realizarea acestui proiect s-au implicat din partea clientului: Tincuta Baltag (Director General), Antonio Ciocan (Director Program), Prof. Dr. Daniel Barbu; din partea Odyssey: Teodora Juravle si Claudia Gherlan (Client Service), Ana Tautu si Valeriu Borcos (Creatie), Mihai Ilie (Media), Alexandru Geamanu (BTL), Mario Giotta (DTP), Nicu Banica (Productie). Echipa Odyssey a colaborat cu: Casa de Productie Multimedia Est (Liviu Miron si Alina Mircea), Studioul Carioca (Mircea Dicu si Dragos Traistaru, Dan Serbanescu-muzica), Studioul 88 (sunet) si Men in Black (BTL).

Bucuresti, 17.12.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.