free download 78 travel guides written by experts

Fulga a prins putere cu noua gama de iaurturi

Fulga e mai voinica, mai isteata si mai jucausa cu noua gama de iaurturi care ii dau putere si energie in fiecare zi! Acum Fulga ne ofera si noua noile ei iaurturi naturale bogate in proteine care intaresc organismul si il ajuta sa functioneze normal.

Albalact a ridicat-o pe Fulga la putere si a relansat pe piata iaurturile Fulga bogate in proteine, cu ambalaj nou, un portofoliu mai mare si o noua campanie de comunicare.

„Pentru ca Fulga este un brand preferat de familii si mai ales de copii, ne-am gandit sa continue traditia de a oferi numai produse sanatoase si hranitoare, nu doar gustoase, asa ca am imbunatatit iaurturile lansate in 2007 sub brandul Fulga. Iaurtul este o hrana de baza, prezenta zilnic intr-o alimentatie sanatoasa, iar noi vrem sa le comunicam consumatorilor ca iaurturile Fulga sunt o sursa bogata de proteine. Pentru aceasta relansare, am lucrat cu o noua agentie de branding pentru un nou ambalaj, iar campania de comunicare, semnata de Publicis, ne arata o Fulga mai energica si mai puternica”, a declarat Celina Condorovici, brand manager pentru Fulga.

Proteinele din iaurt de asimileaza usor si ajuta la refacerea si intretinerea muschilor, maresc ritmul metabolismului, iar organismul devine astfel mai puternic. De aceea Albalact recomanda copiilor si adultilor consumul zilnic de iaurt.

Noua gama de iaurturi proaspete Fulga cuprinde: iaurt natural 3% grasime in ambalaj mic de 150 de grame si ambalaj mare de 400 de grame; iaurt de baut 2% grasime in ambalaj de 375 de grame; iaurturi cu fructe 1,5% grasime – cu capsuni, cu visine, cu piersici si caise, in amblaje mici de 125 de grame.

Conceptul construit de agentia BrandTailors pentru noul ambalaj este acela de „iaurt la putere”. „Expresia vizuala este insasi Fulga, intr-o ipostaza foarte jucausa. Iaurtul ii da atata forta faimoasei vacute incat ea poate ridica marginea ambalajului ca pe o cortina pentru a oferi imaginea delicioasa a iaurtului simplu sau cu fructe din interior. Un factor foarte important in procesul de creatie a fost chiar Fulga. Veselia pe care o emana a facut ca fiecare zi petrecuta pe acest proiect sa fie extrem de distractiva. Si astfel, ideile au venit natural”, declara Andreea Florea, brand consultant la BrandTailors.

Cu aceasta relansare, Fulga revine in spatiul media intr-o noua campanie de comunicare. Un spot TV de 25 de secunde – „Fulga Bunatate de Iaurt”, semnat de Publicis, va rula pe cele mai importante canale TV pana la sfarsitul lunii februarie. Campania va fi completata de o comunicare de PR sustinuta de agentia de consultanta 2activePR. In paralel, vor exista si alte actiuni promotionale in toate hipermarket-urile din tara. Gama de iaurturi Fulga cuprinde si doua produse de promotie, Multipack Fulga iaurt natural 150g 3+1 gratis si Fulga iaurt cu capsuni 125g 3+1 gratis.

Publicis a construit povestea noului spot “acasa” la Fulga, in frigider. In acest mediu au putut fi folosite usor radacinile sanatoase pe care brand-ul le are in lapte, cu o trecere de impact catre noua gama. Publicis reuseste o paralela cu trecerea Fulgai in alta categorie prin transferarea personajului de pe cutia de lapte pe cea de iaurt. Intr-o buna zi, Fulga se descopera schimbata. Explicatia nu intarzie sa apara si, cu ajutorul expresiei cu dublu sens – “m-am prins” -, Fulga transmite tuturor ca este si iaurt! “Fulga este unul dintre cele mai indragite personaje de brand si am avut mare grija sa nu-i atingem personalitatea ghidusa ci, dimpotriva, sa o re-afirmam si sa o imbogatim. Acest lucru era cu atat mai important cu cat aceasta personalitate avea sarcina sa ajute trecerea intr-o noua categorie. Dupa primele reactii de la lansare se pare ca este un pariu reusit si Fulga are inca multe de spus audientei sale entuziaste”, spune Razvan Capanescu, Creative Director la Publicis Romania.

Din echipa de creatie Publicis a noului spot „Fulga Bunatate de Iaurt” au facut parte: Vali Petridean si Edy Einhorn – art directori, Mihai Costache – copywriter, Razvan Capanescu – creative director, Adrian Chiuhan – strategic planner, Camelia Efrimov – A/V producer, Elena Scutaru – senior account manager, Loredana Popasav – new business director.

Iaurturile Fulga sunt produse dupa retetele traditionale ale Albalact, din culturi lactice selectionate, de cea mai buna calitate. Fiind realizate special pentru copii, cunoscuti drept extrem de pretentiosi atunci cand este vorba despre alimentatie, iaurturile Fulga sunt sanatoase si foarte gustoase.

Bucuresti, 18.02.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *