Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

FRIENDSTBWA sarbatoreste 1 an in noua formula

S-a împlinit 1 an de când TBWA\Bucharest, parte a TBWA Worldwide și agenția independentă FRIENDS Advertising au anuntat decizia de a-și cumula expertiza într-un efort comun dedicat operațiunilor din România.

La o primă scanare a activității desfășurate după unirea forțelor celor două, FRIENDS\TBWA se mândrește cu zeci de campanii locale și regionale, după un an ce a dus atât la creșterea departamentelor de digital și PR, cât și la fundamentarea unor relații solide cu celelalte agenții ale rețelei TBWA.

1 an de FRIENDS\TBWA înseamnă business-thinking. Înseamnă o agenție cu 4 campanii de CSR, 6 lansări de produs din categoriile food, tires, construction materials, tobacco, campanii naționale și regionale, zeci de activări și campanii de promovare, 2.400 ore de lucru/om, peste 1000 de meeting-uri, 42 de prezentari, 7 limbi vorbite. Plus o cifră de afaceri de aprox. 2 mil euro, 23 de locuri de muncă nou create și 3 clienți noi.

1 an de FRIENDS\TBWA înseamnă, dincolo de cifre, 52 de oameni ale caror viziuni și modalități de lucru au intrat în simbioză, 52 de specialiști al caror know-how și experiență au fost cumulate și puse în serviciul brandurilor, 52 de identități ce au construit o nouă entitate și au devenit o familie.

1 an de FRIENDS\TBWA înseamnă parteneri de valoare, loiali și dedicați, smart și îndrăzneți. Clienți, furnizori, jurnaliști, bloggeri și colaboratori, adevărați parteneri în această construcție, a cărei misiune explicită este un serviciu și mai bine structurat, mai sigur, mai rapid.

1 an de FRIENDS\TBWA înseamnă un proces de reinventare, care pleacă de la experiență îndelungată și cunoașterea pieței locale și integrează DISRUPTION®, metodologie unică în generarea de idei cu valoare adăugată de business, proprie TBWA Worldwide.

Iar pentru că industria de publicitate nu ar exista fără companiile care să-i acorde credit și să o susțină, iar valoarea unei agenții este dată de feedback-ul clientului, FRIENDS\TBWA vă împărtășește cu emoție și bucurie câteva impresii ale clienților cu care lucrează în mod constant.

“McDonald’s este unul dintre cele mai cunoscute și puternice branduri din lume. Această recunoaștere vine ca urmare a unui model de business unic care se bazează în primul rând pe Oameni și Parteneri. Iar FRIENDS\TBWA se regăsește foarte bine în ambele: o echipă cu Oameni speciali, curioși și indrăzneți și, în același timp, un Partener de încredere – și nu au fost puține situațiile în care a dovedit-o. Mulțumim FRIENDS\TBWA pentru că sunteți parte din familia McDonald’s!” – Daniel Boaje, CEO McDonald’s România.

“Așa cum o spune și numele, agenția FRIENDS\TBWA este definită de oameni dedicați, deschiși și calzi, care fac totul cu pasiune și pe care ți-i dorești alături. O agenție condusă de inovație, creativitate și cel mai important, de încredere! Mihai Motea – Brand Manager Mid & Low Brands – Philip Morris Trading S.R.L.”

Cuvintele cheie care definesc colaborarea BMW FRIENDS\TBWA sunt "promptitudine" și "creativitate". Ne place să lucrăm cu ei și să schimbăm opinii pe proiectele în derulare. FRIENDS\TBWA nu este o agenție care doar execută bine (și execuția este un filtru important, pentru noi, în fapt), ci o echipă cu păreri proprii, cu idei, cu care ne contrazicem constructiv și împreună cu care ajungem la cea mai bună soluție. Printr-o inerție frumoasă și o mare naturalețe din ambele părți am ajuns să fim aproape de echipa de creație și acest lucru înseamnă mult, pentru că așteptările și rigorile BMW și MINI sunt foarte, foarte mari și specifice. Partea de account management este, din experiența noastră de până acum, best practice. – Nina Brătfalean, Marketing Manager BMW Group

“Așa cum însuși numele îi spune, FRIENDS\TBWA este mai mult decât un partener pentru Michelin – este o echipă ce lucrează ca un consilier proactiv, mereu pregătit să ofere soluții perfect construite pe brandul nostru. Le dorim tot mai multe proiecte fericite înainte.” – (Oana Subțirică, Digital Communication Support Michelin și Marianna Tajti, Digital Communication Michelin Hungary)

“Mă bucur să pot spune că avem o colaborare foarte bună! Apreciez în primul rând echipa de client service, este și normal cu ea fiind in contact direct. Simt fetele din echipă implicate, proactive, și de subliniat ar fi, foarte prompte!” – Claudia Florea, Marketing Manager Vichy, L’Oréal

“Relația dintre Henkel și FRIENDS\TBWA, ca urmare a împrietenirii dintre cele 2 agenții, a evoluat foarte bine pentru noi. Am reușit să implementăm mai multe campanii împreună, iar propunerile creative de care au dat dovadă au reușit să rezolve situații pe care le doream schimbate în percepția consumatorilor nostri. Cel mai mult am apreciat proactivitatea de care au dat dovadă, căutând mereu să vină cu propuneri sau soluții din proprie initiativă si demonstrând că sunt cu desăvârșire PRIETENI buni ai brandurilor noastre.” – Costi Vasile, Brand Manager Persil

„FRIENDS\TBWA este deja parte a unei familii mai mari, e parte integrantă a TBWA Worldwide, unul dintre principalele 10 grupuri de publicitate din lume. O familie care a primit cu brațele deschise flavour-ul, know how-ul și creativitatea locală, a inserat tool-urile atât de valoroase pe care le deține (Disruption® e doar unul dintre ele) și astfel ne-a ajutat să creștem mai puternici, mai buni, mai eficienți împreună.” Nicu Stăncescu, COO FRIENDS\TBWA.

„Întrega rețea TBWA, și eu în mod special, ne bucurăm foarte mult de primul an de colaborare ca un tot unitar numit FRIENDS\TBWA. Construim această agenție împreună cu scopul și dorința de a deveni unul dintre cei mai puternici și creativi jucători din piață și de a atrage cele mai luminate minți. Mulțumirile mele se duc în primul rând către clienții noștri care ne-au oferit tot suportul lor în această tranziție. Aștept cu nerăbdare să descopăr poveștile pe care parteneriatul nostru le va scrie în continuare ”, a explicat Doris Danner, Regional Director Europe, VP CEE.

Bucuresti, 20.05.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.