Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

„Frici de ronțăit”, campania Cheil Centrade pentru Dr. Oetker în care cei mici ne învață un lucru mare

Frici de rontait

Anul acesta de Halloween, Dr. Oetker a invitat copiii să vorbească despre cele mai mari frici de care au auzit. Cei mici au început să povestească astfel, nu despre fricile lor cum, poate, ne-am fi așteptat, ci despre cele ale părinților.

Copiii au descris tot felul de temeri ale adulților exact așa cum și le imaginează ei. Apoi, și-au invitat părinții să își învingă fricile în cel mai simplu mod: mâncându-le. Pentru aceasta, copiii au plămădit și copt diverse prăjiturele creative, fiecare ilustrând o frică de adult, folosind Mixurile pentru Ceva dulce, ceva sărat de la Dr. Oetker.

Ce a ieșit din mânuțele micilor cofetari merită urmărit în filmul campaniei: o frică mai dulce și mai amuzantă ca cealaltă, toate numai bune de ronțăit.

Ce învățăm de aici? Cel mai bine a spus-o chiar unul dintre părinții implicați, când și-a primit propria frică de ronțăit: „uneori și noi părinții trebuie să ascultăm de copii”. Pentru că ei ne învață atitudinea corectă – aceea de a nu ne teme de nimic în viață. Fricile care ne stresează în viața de zi cu zi (frica de șef, frica de întârziat, frica de schimbare sau de rate la bancă) trebuie luate cu mai multă relaxare. Iar atunci când ne amuzăm, pecum cei mici, pe seama lucrurilor care ne sperie, putem privi viața cu alți ochi.

Campania a inclus o activare a comunității de fani Dr. Oetker în social media, care a provocat părinții români să dea formă propriilor frici cu ajutorul copiilor și folosind Mixul pentru Ceva dulce fursecuri și biscuiți de la Dr. Oetker alături de alte produse ale brandului. Răspunsul fanilor ne-a depășit toate așteptările iar creativitatea lor și mai și. Am primit tot felul de frici năstrușnice. De la frica de facturi la cea de ziua de luni.

Frici de rontait

Echipa Cheil | Centrade a fost formată din Mihai Gongu – Creative Director, Alina Zaharescu – Group Creative Director / Art Director, Ștefan Lungu – Group Creative Director / Copywriter, Carmen Miruță – Client Service Director, Codruța Strat – Account Director, Bianca Bîtu Cauc – Account Manager, Veronica Bratu – Social Media Specialist, Monica Garbur – AV Producer și Mihaela Iamandi – Traffic Manager.
Echipa Dr. Oetker: Ioana Iacobescu – Marketing Director, Ramona Soare – Brand Manager, Diana Grigorescu – Digital Responsible
Proiectul a fost susținut de Casa de producție Trilogy Film și regizorul Ștefan Lungu, precum și de casa de post-producție Chainsaw Europe

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.