Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Free Communication gestioneaza contul de PR al Oradea Shopping City

Agenţia Free Communication oferă consultanţă în comunicare pentru Oradea Shopping City, cel mai nou centru comercial din oraş. Agenţia va asigura pentru mall-ul orădean servicii constând în consultanţă de imagine, dezvoltarea şi implementarea strategiei de suport în comunicare, managementul comunicării cu presa, consultanţă generală în managementul crizei şi dezvoltarea prezenţei în mediul online şi în social media. Free Communication îşi extinde astfel portofoliul din zona de retail, după gestionarea contului Sun Plaza în perioada 2009-2011 şi lansarea brandului de fashion New Look în România anul acesta. Oradea Shopping City a fost inaugurat pe 14 octombrie şi îşi propune să devină noul reper de divertisment al oraşului şi prima opţiune a brandurilor internaţionale care aleg Oradea.

“Ne pare bine că facem parte din echipa de comunicare a celui mai modern centru comercial din Oradea, unde avem ocazia să ne folosim expertiza solidă pe care am acumulat-o în domeniu. Există o competiţie puternică pe zona de retail comercial în acest oraş, care s-a resimţit din plin şi la nivelul comunicării. Strategia abordată şi activităţile implementate până în prezent au asigurat succesul deschiderii şi sperăm că vor contribui în continuare la îndeplinirea obiectivului declarat al Oradea Shopping City – acela de a redefini standardele de divertisment din oraş”, a declarat Alexandra Diniţă, Director General Free Communication.

“Noul centru comercial va deveni locul preferat de divertisment al orădenilor, iar această experienţă va fi completată cu cea de shopping, prin prezenţa în premieră în Oradea a numeroase branduri importante. Aveam nevoie de un partener care să ne poată îndeplini aşteptările şi să ne susţină ambiţiile în această zonă, aşa că am ales Free Communication, pentru experienţa relevantă în industrie şi în baza viziunii comune asupra comunicării în retail. Avem mare încredere în echipa cu care lucrăm şi ne bucurăm de lansarea de succes OSC”, a declarat Cristina Dinu, administrator Oradea Shopping City.

Echipa care gestionează contul din partea agenţiei este formată din Alexandra Diniţă (General Manager), Răzvan Năstase (Account Director), Daniel Amzăr (Account Manager) şi Andreea Lascu (Account Assistant). Din partea clientului, echipa coordonatoare este formată din Cristina Dinu (Administrator), Bogdan Jigman (Director General) şi Cosmina Nistoran (Marketing Manager).

Despre Free Communication

Free Communication a fost înfiinţată în septembrie 2001, cu misiunea de a promova, susţine şi proba puterea Relaţiilor Publice ca şi componentă majoră în procesul de comunicare. Compania şi-a început activitatea ca produs al viziunii comune a celor trei parteneri, Alexandra Diniţă, Laurenţiu Niţă şi Nicoleta Matei şi are în prezent o echipă de 14 membri şi o cifră de afaceri de aproximativ 914.000 EUR în 2010, în creştere cu 48,5% faţă de 2009. În cei 10 ani de existenţă, firma a derulat proiecte pentru entităţi precum Fondul Monetar Internaţional, Preşedinţia Austriacă a UE, proiectul Sibiu – Capitală Culturală Europeană 2007, German Marshall Fund of US, South Eastern Europe’s Private Equity Association. Printre clienţii permanenţi ai Free Communication se numără în prezent Credit Europe Bank, Fresenius NephroCare România, Lindab România, Mazda CSEE, New Look, Oradea Shopping City, Renania, Salvează Vieţi, Wizz Air, Xella Ro (Ytong), Sanofi şi Zentiva.

Despre Oradea Shopping City

Oradea Shopping City are o suprafaţă închiriabilă de 30.000 mp, din care aproximativ 22.000 mp sunt destinaţi spaţiilor comerciale, 6.000 mp zonei de divertisment şi 2.000 mp sunt rezervaţi pentru food court. Cel mai nou centru comercial din Oradea pune la dispoziţia vizitatorilor cel mai mare spaţiu de interior de divertisment din oraş, care include un Digiplex 3D cu 6 săli şi aproape 1000 de locuri, o zonă de bowling cu 8 piste cu echipamente la standarde competiționale și 9 mese de biliard complet echipate, precum şi prima zonă arcade din oraş cu 14 jocuri și simulatoare SEGA. În plus OSC aduce orădenilor premierele în materie de cumpărături prin Intersport, Toyplex, The Code, Famous Brands și V46 Outlet, prezente pentru prima dată într-un mall în Oradea. Ultimele două magazine introduc pe piața locală branduri cum sunt Armani, Calvin Klein, Miss Sixty, Polo Ralph Lauren, Alexander McQueen, Armani Collezioni, Lanvin, Christian Dior, Roberto Cavalli, Yves Saint Laurent, Jimmy Choo și multe altele. Experiența de shopping este completată de mărci îndrăgite deja de orădeni cum ar fi Bigotti, Nike, Penti, Samsonite, Fiorangelo, Coccodrillo, Domo, Levi’s, US Polo, Cacharel, Eponge Kids, Levi’s şi Kenvelo Kids.

Bucuresti, 19.10.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.