free download 78 travel guides written by experts

Free Communication a aderat la PRGN – Public Relations Global

Network, fiind selectata ca si reprezentant unic in Romania

Agenţia independentă de relaţii publice Free Communication a devenit membru unic în România al PRGN – Public Relations Global Network, în urma unui proces de selecție care a durat aproximativ trei luni. PRGN este una dintre cele mai mari rețele de relații publice din lume şi reuneşte 49 de firme independente şi peste 800 de profesioniști în comunicare, de pe şase continente. Decizia a fost luată în cadrul celei de-a 40-a întâlniri semestriale a rețelei, care a avut loc săptămâna trecută la Londra. Alături de Free Communication, PRGN a mai primit un nou membru – Bianchi Public Relations, Inc. din Detroit, SUA.

„Adăugarea acestor două firme remarcabile de relații publice în rețeaua noastră ne va ajuta să ne întărim prezența în Europa de Est și regiunea Midwest a Statelor Unite”, a declarat Uwe Schmidt, președintele PRGN și proprietar al Industie AG, companie membră PRGN cu sediul în Hamburg, Germania. „Baza colectivă de clienți PRGN este acum mai diversă din punct de vedere geografic decât oricând, așa că este important pentru noi să continuăm să extindem rețeaua de agenții astfel încât clienții noștri să primească sprijinul necesar oriunde şi ori de câte ori vor avea nevoie”.

“Am urmărit mult timp industria de comunicare la nivel global în scopul identificării unei rețele bine reprezentate, care să ne ajute să extindem aria de acoperire fără prețul renunțării la ADN-ul propriu statutului de firmă independentă. Selectarea noastră ca și reprezentant unic al PRGN în România împlinește perfect această aspirație. De asemenea, reprezintă și confirmarea la nivel global a standardelor noastre – model de business, portofoliu de clienţi, nivel calitativ al serviciilor. Nu în ultimul rând, deschide oportunităţi foarte interesante de dezvoltare pe viitor şi un acces real la resurse, networking şi know-how internaţional”, a explicat Alexandra Diniţă, Director General şi acţionar principal Free Communication.

“Avantajul principal al acestei rețele constă în calitatea ridicată a acoperirii locale pe domeniile pe care le deservim. Fiecare proprietar de agenție reprezintă comunitatea în care a trăit, a lucrat și și-a construit business-ul timp îndelungat”, a adăugat Schmidt. “Ambele agenții reprezintă clienți în industria auto și pharma, acestea fiind sectoare importante pentru rețeaua noastră. Suntem mândri să le urăm bun venit acestor firme în organizație”.

Membrii PRGN sunt firme independente de relații publice și comunicare, cu acționariat local, care împărtășesc expertiză și resurse, oferind în același timp strategii de comunicare globală pentru clienți de pe șase continente.

Partenerii PRGN se întâlnesc de două ori pe an în diverse orașe din întreaga lume. Următoarea întâlnire va avea loc în aprilie 2015, în Seattle, Washington. La fiecare eveniment, liderii rețelei discută noile trend-uri ale industriei, precum și modalitățile prin care rețeaua și clienții pe care agențiile membre îi deservesc pot colabora la nivel regional și global.

Despre Public Relations Global Network

Clienți de pe șase continente depind de resursele combinate ale rețelei PRGN pentru livrarea campaniilor de relații publice în întreaga lume. Cu venituri de peste 100 milioane USD, PRGN este una dintre cele mai mari rețele internaționale de relații publice. PRGN beneficiază de resursele a 49 de firme independente și mai mult de 800 de profesioniști în comunicare, pentru a conecta companiile și organizațiile internaționale cu piețe individuale și diverse din punct de vedere cultural, la nivel global. Vizitați online PRGN pe www.prgn.com sau pe Twitter la @PRGN.

Despre Free Communication

FREE COMMUNICATION a fost fondată în 2002 de către o echipă de profesionişti care şi-a asumat misiunea de a demonstra valoarea PR-ului ca instrument strategic în crearea de plus valoare pentru clienţii săi. Cu un portofoliu care include preponderent companii multinaţionale, dar şi lideri locali în industrii importante, agenţia a acumulat o expertiză vastă în domeniile farmaceutic, financiar, real estate şi construcţii, aviaţie, auto, retail. Competenţele principale includ consultanţă pentru strategie corporatistă şi de brand, PR de produs, crisis & issue management, media relations, comunicare în mediul digital, comunicare internă, campanii CSR, evenimente de PR.

Printre clienţii Free Communication se numără Airbus, Credit Europe Bank, Farmaciile DONA, JEREMIE (European Investment Fund), La Fântâna, Lindab România, Mazda, Panasonic, Sanofi, SEQR, Wizz Air şi Zentiva. Începând din 2012, agenţia face parte şi din CEE Alliance for Strategic Communications (CEEASC), o reţea regională de PR care mai include agenţii independente din Ungaria, Polonia, Cehia şi Slovacia.

Bucuresti, 30.10.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *