Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Frank Digital si Skepsis semneaza campania “3, 2, 1 Tu esti Ambasadorul Aperol Spritz”

Frank Digital, agenție de servicii digitale și Social Media, și Skepsis, agenție de BTL, au creat și implementat campania “3, 2, 1 Tu ești Ambasadorul Aperol Spritz" pentru Aperol, unul dintre cele mai cunoscute branduri de băuturi alcoolice din Italia.

Campania a debutat pe 1 mai, iar timp de trei luni consumatorii brandului italian au fost invitați să se bucure de o nouă experiență interactivă.

Campania de comunicare a Aperol Spritz a urmărit creșterea gradului de awareness a brandului și educarea consumatorului cu privire la rețeta 3 2 1 ( 3 părți Aperol, 2 părți Prosecco, o parte apă minerală), prin intermediul unor activări memorabile. Aceasta s-a concretizat în programul “3 2 1 Tu ești Ambasadorul Aperol Spritz", care a reunit o caravană în jurul țării, participarea la petreceri estivale și lansarea unei platforme digitale cu Facebook log-in.

“Aperol Spritz este o băutură populară în rândurile consumatorilor din România, în special pe timpul verii. De-a lungul comunicării pentru acest brand, am observat că fanii Aperol Spritz adoră să-și facă selfie-uri sau să-și fotografieze paharele cu băutură pentru a urca pozele pe Instagram sau Facebook. Așa că ne-am gândit la o manieră creativă de a răsplăti acești consumatori pentru momentele lor Aperol Spritz, desemnând patru ambasadori ai băuturii, într-un mod inedit", a declarat Oana Grasu, Digital Account Manager, Frank Digital.

Recrutarea celor patru ambasadori a fost organizată în jurul unei caravanei naționale a distracției. Traseul barului mobil Aperol Spritz a început pe 1 mai în Mamaia, și a continuat cu un tur prin cele mai mari șase orașe din țară – București, Sibiu, Brașov, Cluj Napoca, Timișoara și Iași. Odată cu prima petrecere Aperol Spritz, s-a lansat și platforma în care fanii se puteau înregistra și colecta puncte pentru a deveni unul dintre ambasadorii Aperol Spritz.

Aplicația campaniei a reunit trei secțiuni principale: – Caravana, unde fanii puteau urmări în timp real traseul barului mobil, datele petrecerilor din țară și after-movie-urile acestora; Prepară un Aperol Spritz – o zonă virtuală care le permitea să prepare un pahar de Aperol Spritz și secțiunea foto – 3 2 1 Selfie – în care fanii își puteau încărca selfie-urile pentru a primi puncte bonus, având astfel șanse mai mari să primească titlul de ambasador Aperol Spritz.

Principalele rezultate ale campaniei includ:
· O creștere cu peste 60% a căutărilor după cuvintele cheie „Aperol Spritz” în motorul de căutare Google, față de perioada similară din 2014
· Un număr de 30.000 de fani au accesat aplicația online și au preparat corect 5310 de pahare de Aperol Spritz
· 6644 de selfie-uri încărcate în secțiunea foto a aplicației dedicate
· 159.000 de vizualizări pe YouTube a after movie-urilor realizate de către cei peste 74.000 de utilizatori unici
· Un reach estimat de peste 885.000 de utilizatori pe Facebook
· O creștere a vânzărilor Aperol de 56% în termeni de unități, față de aceeași perioadă a anului 2014
· Peste 150 de materiale generate pe bloguri și Social Media.

Campania “3, 2, 1 Tu ești Ambasadorul Aperol Spritz" a ocupat locul 1 la Gruppo Campari Awards. Echipa care au coordonat și implementat campania pentru Aperol include:

Frank (Digital & Social Media): Ciprian Susanu – Head of Digital, Oana Grasu – Digital Account Manager, Ionuț Mustață – Senior Copywriter, Florin Oprea – Senior Web Developer, Silviu Semegal – Senior Web Designer, Paul Tănase – Junior Web Designer.

Echipa Skepsis (BTL) care a fost coordonată de Andrei Comănescu, Project Manager Skepsis.

Pentru mai multe detalii despre campania “3, 2, 1 Tu ești Ambasadorul Aperol Spritz", accesați video-ul:

Bucuresti, 23.09.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.