Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

FourHooks a lansat InvesTEAM.ro, platforma de testare a investitiilor

online in fonduri mutuale, pentru Certinvest

FourHooks a realizat strategia de comunicare online pe segmentul retail a companiei Certinvest şi a implementat platforma de investiţii virtuale InvesTEAM.ro.

Platforma, lansată pe 17 iunie 2011, are la bază conceptul de “social investing” şi permite identificarea unui profil investiţional al utilizatorului (Investitor Conservator, Prudent, Moderat, Dinamic sau Agresiv) pe baza căruia acesta primeşte recomandări de investiţii de la un specialist Certinvest cu profil similar, căruia îi poate vizualiza şi chiar copia acţiunile de investire şi răscumpărare.

Practic, utilizatorul primeşte un portofoliu virtual în valoare de 50.000 lei cu care poate testa investiţiile în oricare din cele 8 fonduri de investiţii deschise administrate de Certinvest. Poate fie să copieze acţiunile consultantului său, fie să încerce operaţiuni diferite. Performanţele portofoliului virtual sunt calculate în funcţie de randamentele reale din piaţă ale fondurilor în care utilizatorul a investit.

InvesTEAM.ro se adresează tuturor celor care au intenţia de a economisi sau investi bani şi sunt dispuşi să încerce o alternativă la modalităţile clasice prin care românii pun bani deoparte (depozitele bancare, asigurările etc.) însă nu au experimentat până acum acest lucru.

Platforma are scopul de a facilita informarea şi testarea investiţiilor în fonduri de investiţii, pentru a permite trecerea utilizatorulor către platforma online de investiţii reale a Certinvest, www.investonline.ro. Totodată, InvesTEAM.ro se adresează percepţiei negative pe care românii încă o mai au în urmă experienţei FNI, întărind poziţionarea Certinvest că o companie transparentă, deschisă şi care oferă soluţii de investiţii diverse şi personalizate, adaptate fiecărui investitor în parte.

“În cazul investiţiilor financiare, riscul perceput de consumatori este mult mai mare decât în cazul unor produse obişnuite, mai ales în urma unei experienţe negative care încă persistă în mentalitatea colectivă. De aceea, am decis să punem accent pe trial, pe experienţa directă a consumatorului potenţial cu produsele, dar şi cu angajaţii companiei, într-o formă care să excludă total riscul şi să faciliteze acceptarea informaţiilor şi, ulterior, adoptarea produsului”, a spus Mihaela Bârsan, Managing Director FourHooks.

“Am pornit de la intenţia Clientului nostru de a lansa un chestionar de profilare a tipului de investitor, pe care l-am integrat într-un concept mult mai amplu. Astfel, într-un singur loc, utilizatorii pot primi sfaturi personalizate de investiţii, pot găsi informaţii generale despre fondurile de investiţii şi le pot testa direct, având acces permanent la portofoliile consultanţilor şi la resursele puse la dispoziţie de aceştia”, a spus Maria Stroe, Client Service FourHooks.

“Într-un domeniu atât de arid precum cel financiar, este o adevărată provocare să trezeşti şi mai ales să menţii interesul. Noi credem că InvesTEAM va avea succes, fiind prima platformă de social investing din Romania” a adăugat Corina Chira, Manager Marketing şi Comunicare la Certinvest.

FourHooks va coordona şi comunicarea prin Social Media a companiei Certinvest, gestionând conţinutul de pe pagina de Facebook a companiei până la finalul anului 2011. Agenţia va gestiona şi transmiterea newsletter-ului săptămânal al Certinvest, pentru care a realizat şi implementat şi un sistem automatizat de import şi display al datelor financiare.

Din partea FourHooks, au lucrat la acest proiect Mihaela Bârsan (Managing Partner – Strategic Planning), Dragoş Novac (New Business Director – strategic input), Cristina Foarfă (Head of Creative), Cristina Petrescu (Copywriter), Alex Odă (Senior Web Designer), Bogdan Balazsfi (Senior Web Developer), Maria Stroe (Client Service & Project Manager).

Din partea Certinvest, proiectul a fost supervizat de Corina Chira (Manager Marketing şi Comunicare).

FourHooks este o agenţie de comunicare ce dezvoltă proiecte speciale de promovare a brandurilor în mediul online, bazându-se pe strategii, tactici şi cele mai bune practici din acest mediu la oră actuală. Agenţia beneficiază de o experienţă solidă în comunicare şi dezvoltare de produse online ca parte a grupului de companii Metropotam. În portofoliul de clienţi ai agenţiei se număra: Discovery România, Microsoft, Maguay, Vodafone, BuyBooks, StarFoods/ PepsiCo, SAB Miller, Metropotam.

SAI Certinvest este cea mai mare companie independentă, românească, de administrare a investiţiilor. A luat fiinţă în anul 1994 şi are în prezent în administrare active de aproximativ 25 milioane euro, distribuite în 13 fonduri de investiţii, dintre care 8 deschise.

Bucuresti, 22.06.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.