expoplast Sibiu 2019

Fotbalul pune din nou TVR 1 pe primul loc la audiente

Aproape un milion de români au urmărit meciul Sahtior Donetk – AS Roma

Meciul dintre Sahtior Donetk şi AS Roma din cadrul UEFA Champions League a adus TVR 1 în poziţia de lider de audienţă la nivel naţional şi urban, aseară, între orele 21.45 şi 23.38. Partida din returul optimilor de finală a adunat în faţa micilor ecrane 963.000 de telespectatori la nivel naţional (ceea ce corespunde unui rating* mediu de 4,8% şi 12,8% cotă de piaţă**), 598.000 dintre aceştia aflându-se în mediul urban (rating mediu 5,2% şi share mediu 13,6%).

Minutul cu cea mai mare audienţă a meciului, la nivel urban, s-a înregistrat la 23.31, când 769.000 de români urmăreau, la TVR 1, meciul din UEFA Champions League, transmis în direct de la Donetk (rating 6,7% şi cotă de piaţă 23,4%). Pe locurile următoare s-au clasat ProTV şi Antena1.

De asemenea, programul care a urmat partidei de fotbal s-a clasat pe primul loc în topul audienţelor serii. Astfel, Rezumatele zilei UEFA Champions League, comentate de Dragoş Bocanaciu şi Emil Hossu Longin a adus postului TVR 1, între orele 23.50 – 24.35, o medie de 448.000 de telespectatori la nivel naţional (2,4% rating şi 14% cotă de piaţă); la nivel urban, emisiunea a înregistrat o medie de 351.000 de telespectatori (3,1% rating şi 14,9% cotă de piaţă), iar targetul comercial a fost reprezentat de o medie de 190.000 de români (rating 3,7% şi 18,5% share).

După partida de fotbal dintre Tottenham şi AC Milan, transmisă astăzi în direct pe TVR 1 de la 21.45, următoarele meciuri din UEFA Champions League care vor putea fi urmărite la TVR 1 vor avea loc pe 15 şi 16 martie (Bayern Munchen – Internazionale Milano, respectiv Real Madrid – Olympique Lyon).

* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

** Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Bucuresti, 09.03.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *