Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Fostii concurenti Vocea Romaniei, direct in topurile muzicale romanesti si internationale

ProTv

Surprizele din partea foştilor concurenţi Vocea României nu încetează să apară! După ce, timp de trei sezoane, a ţinut milioane de români în faţa televizoarelor, adevărata competiţie a vocilor revine in toamna la Pro TV. Vocea României, cea mai tare competiţie muzicală din România, a adus pe ecrane şi în faţa publicului, adevărate talente muzicale, voci deosebite, care s-au remarcat în cadrul show-ului şi desfăşoară în momentul de faţă proiecte importante pe plan naţional şi internaţional. Cel mai puternic show de televiziune al toamnei, aşa cum o arată şi audienţele înregistrate în ediţiile precedente, a reprezentat o adevărată rampă de lansare pentru foştii concurenţi care s-au făcut remarcaţi în cadrul competiţiei. Foarte mulţi dintre ei îşi urmează visul de a cânta şi au proiecte importante cu case de producţie mari sau featuring-uri cu artişti consacraţi. Au început să scoată hit-uri după hit-uri, vor sa depăşească orice barieră în domeniu şi să se lanseze şi pe plan internaţional.

Andrei Chermeleu şi Stella Anita lucrează în momentul de faţă cu Boier Bibescu, care este un sub-brand al Hahaha Production. Au compus împreună linii melodice atât pentru ei, cât şi pentru alţi artişti şi pregătesc noi single-uri, care vor fi cu siguranţă clasate pe primele locuri ale topurilor muzicale din România. Au început să aibă solicitări pentru concerte şi mii de ascultatori care le urmăresc activitatea profesională. Andrei a lansat de curând o piesă cu Doc, un single în engleză pentru piaţa muzicală din strainătate – Hear me out – şi lucreză la o nouă surpriză.

Niciunul dintre ei nu a renunţat la marea pasiune, muzica, şi continuă să se implice în proiecte interesante şi de viitor pentru a deveni astfel nume cunoscute în branşă, cu cât mai mulţi fani şi ascultători.

Marius Marin, şi el concurent al Vocii şi finalist în sezonul al treilea, a semnat un contract cu casa de producţie RedClover Media şi a lansat o melodie, mai exact un featuring cu Cristina Spătar, intitulat "Povestea noastră". Melodia se bucură deja de succes, reuşind să intre imediat în inimile ascultătorilor.

Printre concurenţii din sezoanele trecute, care se bucură de succes în momentul de faţă şi au semnat contracte importante cu case mari de discuri, se află Iulia Puşchilă, Anthony Icuagu şi Loredana Ciubotaru. Cei trei colaborează în prezent cu Universal Music, respectiv Global Records.

La fel şi Iulia Dumitrache, una dintre cele mai surprinzătoare prezenţe ale sezonului trecut, şi-a lansat deja un prim single numit KO, impreuna cu Lanoy Production. Melodia Iuliei este una ritmată, fresh care se aude pe toate radiourile şi posturile tv muzicale din România.

În urma declaraţiilor tuturor foştilor concurenţi, Vocea României le-a schimbat vieţile în bine, au cunoscut oameni noi, şi-au făcut foarte mulţi prieteni şi au evoluat din punct de vedere profesional. Emisiunea s-a dovedit a fi mai mult decât un concurs, o experienţă constructivă, foarte bună pentru dezvoltarea oricărui aspirant la statutul de artist, experienţă care poate schimba vieţi şi îndeplini visuri.

Participarea la Vocea României a reprezentat pentru toţi foştii concurenţi un pas important în cariera lor şi un aport de imagine pe care, poate nu l-ar fi dobândit într-un timp atât de scurt.

“Vocea României” este emisiunea care a atins recorduri de audienţă in ediţiile precedente. Show-ul a obținut rezultate record la PRO TV încă de la primul sezon, iar succesul a fost din ce în ce mai mare: 8,5 rating şi 26% share în anul 2011, 12 rating şi 26,4% share în 2012 şi 13,2 rating şi 30,5% share în 2013. Datele au fost oferite pentru publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.

După ce, timp de trei sezoane, a ţinut milioane de români în faţa televizoarelor, adevărata competiţie a vocilor continua cu sezonul “Vocea României” difuzata in aceasta toamna.

The Voice este un format internațional cu o popularitate imensă, care a câștigat în ultimul an mai multe premii importante precum Prime Time Emmy Award (Outstanding Reality-Competition program), Critics’ Choice Television Awards (Best Reality Series Competition) sau Billboard Mid-year Music Awards (Best music Reality Show).

Bucuresti, 24.07.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.