Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Format TV inovativ lansat de Unilever SCE si Mindshare

in domeniul advertiser-funded program
– Rexona Liga Suporterilor –

Unilever lanseaza in Romania in luna aprilie un format TV inedit din domeniul advertiser-funded program. Rexona Liga Suporterilor este un serial documentar cu si despre fanii fotbalului, creat pentru brand-ul Rexona for Men din portofoliul Unilever, ce va fi difuzat in aproximativ 40 de tari, printre care si Romania. Serialul a fost finantat de Unilever si distribuit statiilor TV din intreaga lume de catre MindShare si Sports and Entertainment Television Ltd (SET).

Destinat împătimiţilor jocului cu balonul rotund, serialul isi propune ca în avampremiera Campionatului Mondial de Fotbal 2006 să surprindă pasiunea suporterilor pentru fotbal, atitudinea şi dragostea lor pentru acest sport.

Premiera mondiala a productiei a avut loc in Marea Britanie, pe 22 martie 2006. La mai puţin de o lună de la lansare, MindShare Media România preia ideea programului şi o adaptează impreuna cu Unilever SCE pentru publicul român. Astfel, suporterii români sunt printre primii din lume care se pot bucura de difuzarea acestui format inedit de emisiune TV.

Programul este difuzat de postul Antena 1, in fiecare duminica dupa Recursul Etapei, in treisprezece episoade de cate 30 de minute si reluat de Antena 3.

„Liga Suporterilor” face parte dintr-o platforma mai ampla de comunicare pentru Rexona for Men avand la baza fotbalul. Campania mai cuprinde un nou spot TV, in care suporterii isi manifesta pasiunea extrema pentru fotbal, dezlantuindu-se in ritualuri salbatice, o promoţie la nivel naţional şi un concurs ce se va desfăşura online şi în cotidianul sportiv Gazeta Sporturilor. In cadrul acestui concurs vor fi premiate zilnic cele mai originale si mai interesante povesti ale suporterilor pasionati din Romania.

Programul TV se bazeaza pe o idee SET dezvoltata in colaborare cu MindShare si reprezinta un proiect de referinta prin scara de realizare si ambitie. Unilever si MindShare au colaborat in realizarea acestui proiect cu concursul unuia dintre cei mai credibili producatori ai momentului. Rezultatul este un program TV atractiv, capabil sa atraga telespectatori din intreaga lume.

„Ne bucuram sa difuzam acest program si in România, pe un post naţional şi la o oră cu intrare buna pentru publicul masculin. Liga Suporterilor  este un exemplu elocvent pentru genul de abordare neconventionala pe care ne dorim să o dezvoltăm din ce în ce mai mult şi care este solutia intr-un mediu din ce in ce mai dinamic si mai aglomerat” a afirmat Oana Petroff, Managing Director MindShare Media România.

Serialul este o noutate atât pentru telespectatorii români, cât şi pentru cei din întreaga lume, episoadele neavând doar subiecte cu specific local, ci si de interes international.

 „Televiziunea inca reprezinta cel mai important canal de comunicare pentru Unilever, dar trebuie sa fim din ce in ce mai inovativi in cum anume folosim acest suport. Noul format TV dezvoltat pentru Rexona for Men este un exemplu foarte bun al unei abordari inteligente a comunicarii pe TV, abordare pe care dorim sa o extindem pe viitor. Este vorba despre a oferi consumatorilor un continut editorial relevant, parte dintr-o comunicare 360 de grade. Fotbalul are o relevanţă deosebită pentru consumatorii Rexona for Men. Acest sport starneste pasiuni printre suporterii din întreaga lume; de aceea ne adresăm lor şi nu jucătorilor” a afirmat Alan Rutherford, Global Media Director Unilever.

MindShare Romania este Agency of Record pentru Unilever SCE incepand cu anul 1999 si proiectul Liga Suporterilor se adauga unei serii de realizari in domeniul mediei neconventionale care se dovedesc a fi de mare succes pentru brandurile Unilever.

Despre MindShare:

MindShare Worldwide este o companie internaţională de management al investiţiilor media cu încasări de peste 21,5 miliarde dolari (sursă: RECMA). Reţeaua dispunde de 95 de birouri în 64 de ţări din Europa, SUA, America Latină, Orientul Mijlociu şi Asia si este membră WPP, unul dintre liderii mondiali în comunicare.

In Romania, MindShare este recunoscuta in piata de media ca important pol de cumparare media si prin implementarea unor programe de comunicare de tip 360 de grade, incluzand media neconventionala. Agentia ofera servicii complete de media pentru: Unilever SCE, British American Tobacco, Samsung, American Express, Energy Holding, BCR Asigurari, IBM, DHL, Heidelberg, Flamingo. MindShare este cotata ca una dintre cele mai puternice agentii de media si face parte din grupul de comunicare Ogilvy Romania.

Bucuresti, 20.04.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.