Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Formarea ca Expert in Proiecte si Afaceri Dunarene

Eurolink

– racordare la expertiza europeana pentru un nou viitor al Macro-regiunii Dunarii

Filiera de formare în studii şi afaceri dunărene există demult în aproape toate ţările aflate pe cursul fluviului, de la Viena la Budapesta şi până la Belgrad. Recent, sub egida European Danube Academy, aflată în Ulm, oraşul care găzduieşte şi Consiliul Oraşelor şi Regiunilor Dunărene (CODCR) a fost câştigat un proiect pregătitor pentru a se genera un program integrat de Master în Studii Dunărene la scara tuturor celor 14 State Membre SUERD (Strategia UE pentru Regiunea Dunării). Obiectivul central constă în abilitarea absolvenţilor cu un nivel înalt de expertiză pentru a putea să redacteaze cereri de finanţare, precum şi să conducă proiecte UE şi să scrie rapoarte de înalt nivel calitativ.

Prin contactele şi parteneriatele naţionale şi internaţionale deja create, Catedra Internaţională Onorifică „Jean Bart” în sprijinul Strategiei UE pentru Regiunea Dunării (CIO-SUERD), fondată în septembrie 2011, cu sprijinul Ministerului Educaţiei şi Cercetării şi în parteneriat cu Academia Română, a demarat în toată ţară o suită de sesiuni de informare şi formare practică în numeroase centre universitare, precum şi un program on-line de tip post-universitar, în special în intenţia de a racorda expertiza internă în raport cu reţelele şi consorţiile parteneriale pan-europene şi a agrega proiecte majore cu participare multi-naţională.

În acest spirit, reluăm, odată cu începutul noului exerciţiu financiar 2014-2020, seria de sesiuni special adresate celor ce doresc să lucreze pe viitor în calitate de Experţi Dunăreni în multiple domenii inter-disciplinare aferente celor 11 arii prioritare SUERD şi în special în proiectele la care participă comunităţile locale şi universităţile româneşti, din domenii precum: turism şi cultură; protecţia mediului şi combaterea riscurilor; navigabilitate-infrastructură; consolidare instituţională şi cooperare dunăreană; IT&C şi societatea cunoaşterii etc.

În acest sens, reamintim că următoarea sesiune va avea loc în data de 7 februarie 2014 (orele 10.00-18.00), la sediul Academiei Române din Calea 13 Septembrie nr 13, et. VII. Modulul conţine informaţii de ultimă oră, aplicaţii practice şi studii de bune practici privind pregătirea şi depunerea proiectelor europene cu impact dunărean către ariile prioritare de interes major pentru România, inclusiv către noul program specific, ce va fi activat în curând de la Budapesta. Absolvenţii primesc Certificat de Absolvire semnat în co-tutelă, din partea CIO-SUERD şi Centrului de Biodiversitate al Academiei Române şi sunt cooptaţi în Registrul Naţional al Experţilor Dunăreni, pus la dispoziţia Coordonatorului Naţional SUERD şi Platformei Urbane a Regiunii Dunării de la Viena.

Parteneri şi speakeri invitaţi Prof. Univ. Dr., Ing., Dr. HC, Prof. HC Alexandru T. BOGDAN – Membru Corespondent al Academiei Române, Directorul Centrului „Acad. David Davidescu” – Academia Română; Conf. Univ. Dr. Cristiana SÎRBU, Preşedinte Executiv Fundaţia GIEDD; Jamil BENABDALLAH – Consultant Dezvoltarea Turismului Detente Consultants; KMC Octavian ŞERBAN, MBA – Preşedintele Knowledge Management Institute Romania; Prof. Asoc. Dr. Iolanda MIHALACHE – Preşedinte Asociaţia PartNET; Conf. Univ. Dr. Arh. Gheorghe IONAŞCU – Academia Oamenilor de Ştiinţă; Dr. Georgeta GHEŢE DĂNĂU – Preşedinte Asociaţia CINAQ; Sever AVRAM – Director Executiv Platforma CLDR; Sandu ZAMFIRESCU – Secretar General, Fundaţia EUROLINK-Casa Europei.

Pentru confirmarea participării la Sesiunea Practică de Informare şi Training, cei interesaţi sunt rugaţi să completeze, Formularul de Înscriere de pe pagina www.HouseofEurope.ro. Înscrierile se fac în baza principiului „Primul venit – primul servit”, în limita a 20 de locuri, până cel târziu în data de 31 ianuarie 2014.

Partener Media Asociat: Agerpres. Parteneri Media Permanenţi: Finantare.ro, CalendarEvenimente.ro, CaleaEuropeana.ro, Comunicatii Mobile, ZiarulAlb.ro, SmartFinancial.ro, NewsChannel.ro, Tribuna Economica, Economie si Administratie Locala, Euroconsultanta-Ghidul Firmei, ClubAfaceri.ro, BrandInfo.ro, GhiseulBancar.ro, PRwave.ro, ComunicateMedia.ro, Early Warning Support – "EU-RO Clearing Funds".

Bucuresti, 27.01.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.