expoplast Sibiu 2019

Ford aduce in premiera Iosis-X la SIAB 2007

Ford aduce în premieră în România un concept car – Iosis X, prezentat în cadrul ediţiei 2007 a Salonului Internaţional Auto Bucureşti. Expus pentru prima dată la ultimul Salon Auto de la Paris, Iosis X este purtătorul simbolic al orientării Ford către designul kinetic şi constituie baza modelului de serie Kuga.

“În cei peste 100 de ani de activitate Ford a prezentat sute de concepte, multe dintre acestea rămânând ca modele de referinţă în evoluţia designului auto. Am ales să prezentăm conceptul Iosis X publicului român pentru că acesta ilustrează faptul că designul kinetic devine o realitate consistentă în abordarea companiei Ford”, a declarat Cătălin Gavra, director general al Romcar. În acelaşi timp, publicul va putea vedea întregul portofoliu Ford, unul dintre cele mai bogate la acest moment de pe piaţa din România. Romcar va aduce în faţa vizitatorilor 13 modele: cele două modele lansate anul acesta – Ford Ranger şi Noul Ford Mondeo, alături de alte 11 modele consacrate – Fiesta, Focus, Fusion,  C- Max, S- Max, Galaxy, Transit van, Transit Connect, Transit Chasis, Transit Kombi, Tourneo Connect.

Forţa şi diversitatea portofoliului Ford beneficiază în cadrul SIAB 2007 de spaţii generoase de expunere. De asemenea, standul Ford este o adevarată desfăşurare de forţe puse la dispoziţia vizitatorilor. 1100 metri pătraţi – una dintre cele mai mari suprafeţe de expunere din cadrul Salonului – includ spaţiile de prezentare şi cele de întâlnire; peste 30 de consilieri sunt disponibili pe întreaga perioadă de vizitare pentru a oferi informaţii – atât tehnice cât şi financiare; o echipă tehnică de peste 50 de persoane asigură buna funcţionare a standului şi baza logistică necesară.

“SIAB 2007 înseamnă pentru noi mai mult decât posibilitatea de a prezenta vizitatorilor modelele noastre. Avem oportunitatea de a vorbi şi despre celelalte argumente esenţiale în favoarea alegerii unui autovehicul Ford. Serviciile asociate precum şi parteneriatul post vânzare sunt factori din ce în ce mai relevanţi în alegerea pe care o face potenţialul client”, a mai declarat Cătălin Gavra.

Reţeaua Romcar acordă o importanţă deosebită serviciilor post vânzare, fapt dovedit prin introducerea unor servicii care elimină costurile ascunse ale clienţilor şi prin dezvoltarea reţelei de distribuitori şi reparatori autorizaţi. Opţiunea pentru acest model de business care combină serviciile şi uşurinţa în a accesa oferta Ford a fost confirmată de rezultatele de vânzări înregistrate în ultima perioadă: 12648 de automobile vândute în perioada ianuarie august 2007, o creştere de 56,05% faţă de perioada similară a anului trecut, 4152 unităţi Fiesta, 3192 unităţi Focus, 2550 unităţi Ford Transit, 628 de unităţi din nou lansatul model Mondeo.

Romcar este reprezentantul mărcii Ford în România din anul 1992 şi dispune de o reţea de 20 de distribuitori autorizaţi în întreaga ţară. Romcar aduce pe piaţa românească 13 modele Ford, atât din gama autoturismelor, cât şi din cea a autovehiculelor comerciale uşoare. Ford Motor Company este unul din liderii industriei mondiale de automobile, activităţile sale de producţie şi distribuţie desfăşurându-se pe mai mult de 200 de pieţe, pe şase continente. 

Bucuresti, 4.10.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *