Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

FORD adreseaza persoanele cu influenta in social media pentru lansarea modelului B-MAX

Gigantul auto a ales să folosească programul PeerPerks  pentru a crea conversații în social media în jurul lansării noului B-MAX

Ford a demarat astăzi, 10 mai 2012, o campanie adresată celor mai influenți utilizatori de social media din Europa ca parte din planurile sale pentru lansarea noului model  B-MAX orientarea influente utilizatorii de social media în Europa, ca parte a planurilor de lansare pentru noul B-MAX model. Această campanie este cea mai mare campanie de influencer marketing derulată până acum în Europa.
 
 
Cu ajutorul platformei de influence marketing în social media PeerPerks (//www.peerperks.com), Ford va oferi  pentru 1000 de utilizatori cu influență în social media din şase pieţe europene un cadou unic, pentru a marca lansarea noii masini.
 
Dezvoltat în colaborare cu agenţia dedicată Ford Blue Hive (//thebluehive.com/), campania va folosi capabilităţile unice PeerPerks de a identifica utilizatorii de social media în Franţa, Spania, Germania, Italia, România şi Marea Britanie, cu influență în social media  pe subiecte cum ar fi auto, lifestyle si tehnologie. Utilizatorii de social media vor fi invitaţi să viziteze un microsite dedicat (//www.peerindex.com/vip/bmax), în cazul în care își pot introduce datele pentru a vedea dacă pot beneficia de cadoul gratuit.
 
1000 de utilizatori eligibili din regiunile vizate vor primi o redare 3D holografică al noului și ingeniosului model Ford B-MAX. Creată cu o tehnologie anterior utilizată numai de către armata SUA, kitul vine cu o lanterna speciala care, atunci cand va fi îndreptată către imagine, va dezvălui holograma.
 
PeerPerks este un nou serviciu care permite utilizatorilor sa obțină beneficii pe baza profilul lor de social media, oferindu-le sansa de a primi produse gratuite de la branduri în funcție de activitatea lor şi influenţa pe Twitter, Facebook şi LinkedIn. Serviciul conectează utilizatorii de social media cu branduri care doresc să ajungă la personae cu influență online pe domenii specifice.
 
Tehnologia companiei evaluează individual conturile de social media pentru a identifica persoanele cu influență pe teme specifice. Aceasta facilitează apoi o interacţiune de sampling între brand şi individ, oferind consumatorilor o experienta speciala pe care le pot împărtăşi apoi cu prietenii lor prin intermediul platformelor sociale.
 
Azeem Azhar, CEO al PeerIndex, a declarat: "Acesta este un moment important pentru activitatea de influencer marketing. Adoptarea acestei abordări de către unul dintre cele mai mari branduri din lume pentru o campanie pan-europeană într-adevăr arată că este momentul propice pentru această tehnologie.
 
"Abordarea noastra permite brandurilor precum Ford sa identifice persoanele care conduc conversațiile pe teme relevante în social media şi apoi facilitează o interacţiune reciproc avantajoasă între ele. În acest fel, Ford  poate ajunge la oameni care au o influenţă reală în rândul audienței lor în social media pe domeniul auto, cu un cadou unic gratuit.
 
"Aceasta campanie este o demonstraţie  de forță a modului în care platforma de influence marketing PeerPerks poate fi utilizată şi de mărci de larg consum pentru a crea un current internaţional de buzz în social media, cu un mecanism simplu si eficient la nivel de costuri.
 
Usha Raghavachari, Marketing Communications Manager, Ford, a declarat: "Tehnologia este un element cheie al noului și ingeniosului B-Max, așa că era normal să folosim una din cele mai noi abordări pentru a-l lansa. Marketingul prin intermediul influenței în social media ne ajută să fim prezenți în conversaţiile derulate de utilizatori pe aceste canale într-un mod care recompensează oamenii pentru influenţa lor şi pentru că nteracţionează cu brand-ul nostru.
 
"PeerPerks simplifică implementarea unei astfel de campanii – ne spune doar la ce fel de influenceri vrem să ajungă şi ei fac restul.  Folosind tehnologia lor. noi ştim că vizăm pe cei mai influenţi utilizatori şi asta garantează că investițiile noastre vor fi targetate cât mai eficace."

Bucuresti, 10.05.2012

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.