Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

FOOTE, CONE & BELDING (FCB) face performanta fara premii de creatie

Surprinzător pentru necunoscători şi devansând branduri cu notorietate în piaţă, agenţia de publicitate FOOTE, CONE & BELDING (FCB) s-a clasat pe locul 3 (după Leo Burnett&Target si McCann Erikson) în AdRating – clasament lansat de agenţia NewsIn.  

AdRating a avut cinci criterii de evaluare a agenţiilor, punând accent pe performanţele de business ale acestora. Astfel, agenţia de publicitate FOOTE, CONE & BELDING (FCB) se află pe primul loc în ceea ce priveşte “constanţa în afaceri”, pe locul 2 la “contribuţia la afacerile clientului” şi pe locul 3 în clasamentul final AdRating al agenţiilor de publicitate din România.  

AdRating a evaluat FCB pe locul 1 din punct de vedere al constanţei în afaceri, acest criteriu însemnând că agenţia nu a pierdut nici un client în perioada 2006-2007.  

În cadrul aceluiaşi sondaj, agenţiile au fost punctate în funcţie de răspunsurile marketerilor la întrebarea privind aportul agenţiilor la creşterea afacerilor clienţilor pentru care lucrează. Punctajul acumulat de FCB o situează pe locul 2 şi subliniază excelenta relaţie de afaceri între agenţie si clienţii săi şi receptivitatea acestora de a comunica pe acest subiect.  

“Dinamica în afaceri” punctează agenţiile în funcţie de creşterea cifrei de afaceri din 2006 faţă de 2005 şi a adus agenţiei FOOTE, CONE & BELDING (FCB) locul 5, la fel ca şi criteriul referitor la “performanţa în new business”. New business desemnează punctajul obţinut în funcţie de numărul de noi clienţi atraşi în 2005-2006.  

FCB a ajuns astfel pe “podium”, pe locul 3 în clasamentul final, înaintea multor agenţii cu notorietate pe piaţa din România. Surpriza FCB vine din faptul că, neparticipând la festivaluri de profil şi neavând o politică agresivă de promovare proprie, agenţia s-a concentrat pe clienţi. Practic, 94% din punctajul total obţinut de FCB a fost generat de activitatea de business.  
“FCB nu are în palmares premii de creaţie, dar are clienţi mulţumiţi. Acest lucru demonstrează că performanţă înseamnă să îţi mulţumeşti partenerii de business. Şi să îi păstrezi, oferindu-le strategii bine gîndite şi soluţii creative”, a declarat Bogdan Sântea, Preşedinte & CEO FOOTE, CONE & BELDING (FCB).

Bucuresti, 21.06.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.