Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Floriol readuce romanilor pofta de viata printr-o noua campanie dedicata intregului portofoliu

de produse

Rețete variate, alegeri sănătoase, mixuri inedite de ingrediente și un nou produs sunt elementele noii campanii de imagine Floriol, care a debutat în această săptămână. Floriol readuce “Pofta de viață” prin intermediul noului spot TV care integrează toate cele 4 sortimente disponibile pe piață, odată cu lansarea noului Floriol Vitality.

În această toamnă, Floriol îşi completează portofoliul de produse cu un nou sortiment, Vitality, un amestec perfect echilibrat de uleiuri rafinate de rapiță, germeni de porumb și floarea soarelui. Pentru a susține această lansare, dar şi pentru a comunica noua identitate vizuală a întregii game, Floriol beneficiază de o campanie de comunicare integrată, semnată de agenţia Cohn & Jansen JWT.

„Continuăm dialogul cu consumatorii români preocupați de un stil de viață sănătos, cărora le oferim cea mai diversă gamă de uleiuri pentru o alimentaţie variată. Sperăm că noua campanie îi va inspira pe aceştia să descopere specialităţile Floriol şi să se bucure de alegeri culinare sănătoase şi creative”, a declarat Miruna Georgescu, Senior Brand Manager Romania & Bulgaria Bunge Prio.

Campania, care se va desfăşura în TV, online şi social media, beneficiază de un nou spot TV care subliniază maturizarea brandului Floriol, prin explicarea beneficiilor fiecărui sortiment al gamei. La realizarea spotului TV, echipa Cohn & Jansen JWT a colaborat cu regizorul italian Manfredo Leteo şi cu food sylist-ul Marianne Lemince, ambii specializați în producția de spoturi TV pentru clienţi din categoria Food. Muzica spotului a fost special compusă pentru campania Floriol de casa de producţie Film Factor.

„Floriol este un brand iconic și ne-am bucurat că l-am putut susține printr-o nouă campanie integrată care promovează întregul portofoliu de produse. Ideea campaniei a pornit de la insight-ul că pentru o alimentație sănătoasă ai nevoie de varietate. Iar Floriol are cea mai mare gamă de produse de pe piață și asocierea cu alimentația sănătoasă a fost mereu parte din esența brandului”, a declarat Andrei Cohn, Partner & Creative Director Cohn & Jansen JWT.

Echipa Cohn & Jansen JWT care a contribuit la realizarea noii campanii Floriol este formată din Andrei Cohn (Partner & Creative Director), Alex Negoescu (Copywriter & Group Creative Director), Miruna Ștefănescu (Art Director), Ana Olaru (Strategic Planner), Ilinca Dumitrescu (AV Producer), Ina Simion (Client Service Director) şi Miriam Ivănescu (Account Director). Echipa Bunge Prio implicată în acest demers este formată din Miruna Georgescu (Senior Brand Manager Romania & Bulgaria Bunge Prio) şi Liviu Moşneguţu (Brand Manager Floriol).

Bucuresti, 01.09.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *