Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

FlorideLux lansează colecția de toamnă, de la care așteaptă vânzări de 50.000 de euro

FlorideLux, unul dintre cei mai mari retaileri de aranjamente florale și cadouri online și offline din România, lansează colecția de toamnă, care include 21 de aranjamente florale.

Potrivit estimărilor reprezentanților florăriei, noile produse introduse în acest sezon vor impulsiona vânzările companiei cu până la 50.000 de euro.


Pentru crearea aranjamentelor de toamnă s-au folosit flori precum daliile, calele portocalii și negre, brassica – plantă cunoscută în termeni populari ca varză ornamentală, hortensii vintage, bouvardia, miniroze, trandafiri cappuccino, echeveria, maci sau eremurus – floare cunoscută și sub denumirea de Lumânarea deșertului. Florile, livrate în cutii albe sau negre, vor fi puse în evidență atât de elemente naturale neconvenționale, precum lotus uscat, scoarță naturală de copac sau crengi, dar și de frunze de mătase și fructe decorative.

”Toate aceste aranjamente aduc un mix interesant de texturi, de la catifelat la aspru, de la lucios la mat, de la țepos la fin. Paleta cromatică este una abundentă, specifică acestui anotimp, iar cutiile cu flori sunt decorate cu frunze aurii. În noua colecție sunt 21 de aranjamente distincte, câte unul pentru fiecare zi de toamnă calendaristică, până la echinocțiu, momentul care marchează debutul toamnei astronomice. Și aceste cutii cu flori vor fi manipulate cu mănuși albe, atât la producție, cât și la livrare, iar expedierea va fi făcută de un angajat îmbrăcat în costum”, declară Marius Dosinescu, CEO și fondator FlorideLux.

Potrivit acestuia, românii achiziționează, de regulă, flori de sezon, iar toamna sunt căutate, cu precădere, daliile și crizantemele, în culorile specifice anotimpului, respectiv caramel, arămiu, auriu, kaki, burgundy sau pasteluri vintage.

În ceea ce privește bugetul alocat de români pentru aranjamentele de toamnă, acesta se va situa în jurul valorii de 350 de lei, noua colecție conținând doar cutii de dimensiuni medii, cu aranjamente exclusiviste.

”Bazându-ne pe succesul colecției de vară, dar și pe creșterea cererii în a doua parte a anului, estimările noastre arată că aceste aranjamente vor genera rezultate net superioare față de cele din aceeași perioadă a anului trecut. Ne așteptăm ca la nivelul întregului sezon să avem vânzări de aproximativ 50.000 de euro pentru aranjamentele florale de toamnă, după ce anul trecut am obținut circa 25.000 de euro”, completează CEO-ul și fondatorul FlorideLux.

Estimările companiei arată că 80% din totalul vânzărilor colecției de toamnă va fi generat direct de clienții florăriei online, atât din București, cât și din țară, iar francizele vor înregistra aproximativ 20% din volumul prognozat la nivelul întregului sezon.

Prețurile produselor incluse în colecția de toamnă încep de la 300 de lei și ajung până la aproximativ 600 de lei. Lansarea noii colecții coincide și cu o campanie promoțională, valabilă pentru toate comenzile plasate pe 1 septembrie 2016. Astfel, noile aranjamente florale achiziționate în această zi vor avea prețuri mai mici cu 5%, respectiv cu 10% pentru clienții cu cont înregistrat și abonați la newsletter, indiferent de data livrării. De asemenea, posesorii de carduri de fidelitate FlorideLux vor avea, instantaneu, un discount de 20% pentru comenzile efectuate.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.