Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Florăria Magnolia își extinde prezența în țară: noul magazin deschis la Oradea introduce un concept unic în România

Magnolia este cel mai de succes lanț de florării din țară, reușind să-și asigure atât o prezență online, cât și offline în diverse orașe din România.

Florăria Magnolia a ajuns să-şi dezvolte în cele două decenii de activitate reprezentanțe în şase judeţe diferite, iar cea mai nouă este inaugurată la Oradea, într-un concept inedit de amplasament, în benzinăria Petrom de pe strada Nufărului, nr. 28 A. Odată cu noul punct offline, magnolia.ro introduce în România un concept unicat de prezentare și comercializare a florilor.


Florăria Magnolia a investit aproximativ 30.000 de euro în noul centru, având un spațiu dedicat de 35 metri pătrați și designul noii locații fiind o provocare față de toate celelalte din ţară, cum ar fi Cluj, Braşov sau București. De la distribuția produselor în punctul de vânzare până la ordinea după care sunt aranjate diversele aranjamente florale, Magnolia duce la următorul nivel ideea de florărie fizică, unde clienții vin, cer sfatul vânzătorului și aleg cel mai potrivit buchet sau cel mai frumos ghiveci pentru nevoile lor. Reprezentanții companiei estimează că vor realiza, în 2016, vânzări de circa un milion de lei, luând în calcul parcursul foarte bun de până acum al magnolia.ro și cererile tot mai numeroase din partea clienților pentru a avea și o prezență fizică în proximitatea orașului Oradea.

În prezent, Magnolia colaboreză cu cele mai bune și mai profesioniste florării internaționale, facilitând astfel livrările comenzilor oriunde în lume şi venind în întâmpinarea clienților cu certitudinea că florile ajung la destinaţie în cel mai scurt timp şi cele mai bune condiţii. De asemenea, magnolia.ro pune la dispoziţie buchete şi aranjamente florale pentru ocazii variate, atât offline, cât şi online. Clienții dispun de posibilitatea trimiterii de flori în peste 140 de ţări în cel mult 24 de ore. Odată cu noua reprezentanță, Magnolia desăvârșește și idealul său de a avea cea mai bogată ofertă, dar și cele mai potrivite spații de prezentare a acesteia.

„Ne-am bucurat în acești ani de activitate ai magnolia.ro de o creștere a comenzilor și de o sporire a încrederii clienților în serviciile noastre. Suntem online, offline și acum ajungem la Oradea, în statia de carburanţi. Petrom. Inaugurăm acest centru aproape de granița de Vest a României, dovedind încă o dată că niciunde nu este prea departe și nicicând n-a fost mai ușor să comanzi flori, să le dăruiești și să faci ziua unei persoane dragi mai bună. Ne bucurăm, totodată, că pornim în 2016 cu o astfel de veste și sperăm să avem cât mai multe asemenea anul acesta“, a declarat Ioana Molnar, manager Florăria Magnolia.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.