Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Florăria Magnolia anunță bilanțul pentru 2016: creștere cu 60% a vânzărilor în online

Florăria Magnolia prezintă un bilanț pentru 2016 cu țările din Europa pentru care sunt comandate cele mai multe flori, dar și cât de mare este interesul pentru shopping online de flori.

Luna decembrie este printre cele mai aglomerate din an și este aparte față de toate celelalte, astfel că o analiză a celorlalte 11 luni prezintă tendințele și preferințele în rândul clienților.

“Pentru noi, anul 2016 a fost unul al confirmărilor. Prețuim foarte mult relația noastră cu clienții și ne bucurăm că în ultimele luni am reușit să ne extindem în orașe importante ale țării, să le fim cât mai aproape. Astfel, am început în Constanța, în București ne-am extins cu un depozit și cu o reprezentanță offline în centrul comercial ParkLake, iar la începutul anului am inaugurat magazinul din Oradea. Este o reală bucurie să vedem, totodată, impactul pozitiv pe care îl au serviciile noastre pentru livrări internaționale și să știm că fericirea de a dărui o floare nu cunoaște granițe. Tocmai pentru că ne bazăm pe calitatea impecabilă a serviciilor noastre, pentru toate comenzile înregistrate anul acesta, am îndrăznit să oferim garanție de 300%, pentru a consolida încrederea clienților în profesionalismul Magnolia. Suntem alături de toți cei care vor să facă gesturi frumoase pentru cei dragi și ne pregătim cu toate forțele pentru decembrie, poate cea mai frumoasă lună a sărbătorilor”, a declarat Gabriel Molnar, fondator Magnolia.

Florăria Magnolia informează că cele mai populare luni, înainte de perioada sărbătorilor de iarnă, sunt martie și februarie. Comerțul online a permis extinderea afacerii Magnolia chiar și dincolo de hotarele țării. Astfel cu doar câteva click-uri, românii pot trimite flori în întreaga lume, acestea fiind livrate în maximum 24h.  Românii plasează cele mai multe comenzi de livrare pentru Marea Britanie. Urmează Spania, Italia și Germania din Europa. Statele Unite ale Americii este altă destinație preferată, fiind pe locul al doilea în topul mondial. Pe harta dăruirii florilor mai apar Dubai și Cambodgia, cu un număr considerabil de comenzi.

În România, Cluj Napoca şi Bucureşti sunt orașele în care florăriile au înregistrat cele mai mari vânzări în primele 11 luni ale acestui an. Pe listă mai sunt Brașov, Constanța, Târgu Mureș, Oradea și Baia Mare ca volum de vânzări totale. Pentru 2016, Magnolia estimează o cifră de afaceri de 4,7 milioane euro, cu venituri prognozate doar pentru decembrie de aproape 500.000 de euro.

Magnolia are prezență offline în principalele orașe ale României, dar preia comenzi și prin platforma online. Raportul între cele două medii este în favoarea vânzării clasice, în florărie, cu pondere de 70%. Totuși, raportat la anul anterior, compania a observat o creştere de 20% în offline şi de 60% în online.  Pe lângă florăriile proprii, un important punct de vânzare în offline îl reprezintă parteneriatul cu stațiile OMV, de unde oricine poate comanda flori Magnolia pentru a fi trimise la orice adresă din țară.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.