Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Flash mob creativ pentru Lufthansa, marca Greater AD

Cu o zi înainte de inaugurarea rutei directe Bucureşti – Berlin de către compania aeriană Lufthansa, agenţia Greater AD a organizat un flash mob informativ în incinta Băneasa Shopping City.

40 de tineri dansatori profesionişti au dat startul unui dans spontan, special conceput pentru promovarea noii oferte de zbor de la Lufthansa.

Prin organizarea flash mob-ului creativ, Greater AD a reflectat eficient si creativ principiile companiei aeriene: profesionalism, coordonare, bună-dispoziţie.

Evenimentul a fost o experienţă plăcută atât pentru privitori, cât şi pentru participanţii special aleşi pentru a interpreta personajele dorite. Atenţia la detalii a organizatorilor s-a simţit mai ales prin reproducerea în amănunt a costumaţiilor performer-ilor: uniforme de stewardese, ţinute info-desk, uniforme caracteristice personalului de mentenanţă, de security.

Participanţii la flash mob şi-au însuşit rolurile şi s-au integrat în peisajul complexului comercial, comportându-se cât mai natural, pentru a nu ridica suspiciuni.

Reprezentaţia a atras atenţia celor prezenţi în spaţiul de desfăşurare la ora programată, surprinzându-i cu energie pozitivă, zâmbete şi entuziasm.

Echipa care s-a ocupat de coordonarea acestui proiect şi de punerea lui în practică este reprezentată de Claudia Filip, General Manager Greater AD, şi Anca Taran, din partea departamentului de client service al agentiei, alături de Anca Florea, Marketing Manager Lufthansa.

“Organizarea flash mob-ului a fost un experiment în care ne-am implicat cu mult drag. Coregrafia şi colajul muzical au fost special create pentru evenimentul de sâmbătă. Melodiile variate şi antrenante au fost selectate pentru a fi pe placul unui public cât mai larg, iar ultima chiar duce cu gândul la zbor – Lift me up – , dispunând şi de o coregrafie adecvată: o fetiţă este ridicată în zbor şi plimbată la înălţime de câtre doi dintre dansatorii participanţi. Suntem încântaţi de zâmbetele aduse pe feţele din public şi de transmiterea atât de rapidă a evenimentului pe internet, prin reţelele de socializare” declară Anca Taran, Client Service.

Începând cu luna iunie a acestui an, s-a dat startul celor 4 zboruri săptămânale ce vor conecta România cu capitala germană. Noua rută face parte din proiectul de extindere Lufthansa şi este operată de aeronave Airbus A319, dispunând de locuri atât la Clasa Business, cât și la Clasa Economic.

Despre Greater AD

Lansată în anul 2000, Greater AD este o agenţie full-service, ce a implementat de-a lungul timpului strategii inovatoare de comunicare şi de media, creaţie, producţie, evenimente, marketing direct, corporate ID, design de ambalaj şi web design. Portofoliul de clienţi ai Greater AD a crescut de la an la an, reunind în prezent brand-uri de renume precum: Lufthansa Group, Samsung, Plaza România, Ford, Chivas Regal, Beefeater London, Ferrero Rocher, Kinder, Nutella, Philadelphia, Londa Professional.

Site: //www.greater.ro/

Bucuresti, 11.06.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.