Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Flamingo International pregateste lansarea primei platforme profesionale

de e-commerce din România

Cea mai avansată soluţie de e-commerce de pe piaţa locală va fi lansată luna aceasta de către Flamingo International

Flamingo International îşi propune să devină liderul pieţei locale de e-commerce, în acest scop pregătind lansarea celei mai avansate soluţii de vânzări online, platforma IBM WebSphere® Commerce. Fiind utilizată de companii de top precum Sony sau Ikea şi fiind considerată cea mai performantă soluţie de e-commerce din industrie, platforma  IBM WebSphere® Commerce oferă o soluţie adaptată nevoilor de comerţ online ale companiei. Această platformă asigură, în acelaşi timp interacţiunea directă cu clienţii şi cu alte companii, dar şi interacţiunea indirectă cu aceştia, prin canalele de distribuţie partenere, permiţând chiar implementarea ambelor opţiuni în mod simultan.      

Având în vedere faptul că vânzările online înregistrează o rată de creştere importantă, precum şi faptul că Internetul influenţează în proporţie de aproximativ 20% vânzările înregistrate pe alte canale, serviciul de e-commerce reprezintă o prioritate strategică pentru Grupul Flamingo International.   Comerţul online înseamnă, pentru retailer-ul de electronice, electrocasnice şi produse IT&C, mai mult decât un coş de cumpărături virtual, reprezintă o parte integrantă a strategiei sale de business. Conform reprezentanţilor Grupului Flamingo International, noua platformă nu oferă doar posibilitatea de a derula un nou tip de business printr-un singur canal, ci reprezintă o oportunitate de a a optimiza afacerile derulate prin toate canalele, şi de a oferi asistenţă clienţilor, care au devenit mai exigenţi şi care cer ca tranzacţiile să fie făcute în condiţiile impuse de ei – oricând, oriunde şi oricum doresc ei.

Websphere Commerce Enterprise oferă o infrastructură puternică şi flexibilă în acelaşi timp, bazată pe o platformă unitară care permite administrarea unor site-uri web complexe, specializate în comerţul online business-to-business şi business-to-consumer. Alături de platforma WebSphere Commerce, Flamingo International va utiliza un program adiţional, IBM Sales Center – un software care permite implementarea opţiunilor de prezentare a catalogului de produse, de management al comenzilor şi al promoţiilor, precum şi a facilităţilor de merchandising, în scopul acordării reprezentanţilor centrului suportul necesar pentru deservirea clienţilor. Noua platformă de comerţ online oferă viteza şi productivitatea necesare unor volume mari de tranzacţii şi comenzi, printr-o interfaţă multi-tasking personalizată şi creată astfel încât să asigure o productivitate maximă.

„Noua platformă de e-commerce ne va permite să oferim clienţilor noştri cele mai bune servicii de pe piaţa locală, prin introducerea celor mai înalte standarde utilizate la nivel mondial. Acest suport reprezintă nu numai un alt canal de vânzare, ci un sistem integrat care permite monitorizarea permanentă a întregii afaceri. Această soluţie va permite de asemenea o clară segmentare şi targetare a clienţilor, în funcţie de profilul acestora sau de vizitele înregistrate pe site, personalizând site-ul la fiecare accesare, printr-un motor de recomandare performant. În ceea ce priveşte volumul tranzacţiilor, noua platformă va avea posibilitatea de a susţine mii de tranzacţii pe oră,” declară Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

Conform reprezentanţilor companiei, soluţia implementată de către Flamingo International este asemenea unui organism viu, care va evolua în viitor prin activarea unor noi opţiuni, în funcţie de nevoile pieţei şi ale clienţilor.

Retailul online va deveni pentru Flamingo International o divizie comercială distinctă, iar reprezentanţii companiei se aşteaptă ca aceasta să fie mai productivă decât cea a oricărui competitor de pe segmentul de retail online din România.

Investiţia în implementarea, promovarea şi suportul acestei platforme pe cele patru site-uri comerciale ale companiilor grupului Flamingo International este de 500.000 euro, până la sfârşitul anului.   

Bucuresti, 4.10.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.