Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Flamingo International: „Piaţa de notebook-uri si PC-uri

va atinge valoarea de 500 milioane RON în S2”

Reprezentanţii Flamingo International ţintesc o cotă de piaţă de peste 10% pe piaţa de notebook-uri şi PC-uri în al doilea semestru al anului acesta

Reprezentanţii Grupului Flamingo International, unul dintre cei mai importanţi retaileri de produse electronice, electrocasnice şi IT&C din România, estimează că piaţa de notebook-uri şi PC-uri va atinge valoarea de 500 milioane RON în a doua jumătate a anului 2008, vânzările de notebook-uri urmând să atingă valoarea de 300 milioane RON, iar cele de PC–uri valoarea de 200 milioane RON în această perioadă.

“Evoluţia vânzărilor de notebook-uri de până acum, dar şi tendinţa generală a clienţilor de a înlocui desktop-urile cu notebook-urile, ne face încrezători să estimăm că în a doua jumătate a anului segmentul de notebook-uri va menţine un ritm al vânzărilor mai mare faţă de cel al PC-urilor. Astfel, luând în considerare faptul că ne apropiem de sezonul de vârf, ne aşteptăm ca în această perioadă vânzările de notebook-uri să atingă un avans valoric de aproximativ 60% comparativ cu sistemele desktop”, declară Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

Potrivit reprezentanţilor companiei, cele mai solicitate branduri pe acest segment de produse vor fi în continuare HP, Fujitsu Siemens Acer şi Toshiba.

În ceea ce priveşte vânzările Grupului Flamingo, reprezentanţii companiei se aşteată ca în a doua jumătate a anului acesta să atingă o cotă de piaţă de peste 10% din valoarea totală a pieţei locale de notebook-uri şi PC-uri, această valoare putând fi chiar depăşită.

„Având în vedere faptul că în sezonul de vârf clienţii preferă să cumpere în special din magazinele cu suprafeţe mari de vânzare, credem că am putea depăşi chiar estimările de 10% pe segmentul de notebook-uri şi PC-uri în a doua parte a anului”, a mai declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

În ultimele două luni, Flamingo International a atins o cotă de piaţă de 9.5% pe segmentul de notebook-uri, în timp ce pe segmentul de PC-uri retaierul a înregistrat o cotă de piaţă de 9%.

Bucuresti, 06.10.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.