Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Flamingo International: “In 2008 vom avea o pozitie mai puternica

pe piață și o cifră de afaceri de 210 milioane euro”

Alături de continuarea consolidării dinamice a rețelei de magazine Flanco World, anul acesta retailer-ul va lansa un nou concept de magazine cu suprafețe de peste 500 mp, specializate pe zona de entertainment & IT, operate sub brandul Flamingo Computers

Rezultatele financiare preliminare ale Grupului Flamingo International, al treilea retailer de produse electronice, electrocasnice și IT&C, și lider pe segmentul PC-uri indică o cifră de afaceri aferentă anului 2007 de 171 milioane euro, în creștere cu aproximativ 11% față de 2006, și un profit net în valoare de 0.5 milioane euro. În același timp, suprafața totală de vânzare a grupului a crescut cu 20%, la aproximativ 54.000 mp la finalul anului trecut, comparativ cu 45.000 mp la sfârșitul lui 2006. Reprezentanții Flamingo International anunță că toate obiectivele stabilite pentru anul 2007 au fost îndeplinite, iar evoluția grupului a fost în conformitate cu așteptările acestora. Compania a înregistrat anul trecut  o cifră de afaceri în creștere, de 171 milioane euro și un profit net de 0.5 milioane euro, chiar dacă activitatea de retail a cunoscut un proces de restructurare, iar o parte dintre noile proiecte au fost lansate abia în Q4, rezultatele produse de acestea fiind așteptate în prima parte a lui 2008.

În 2007, Flamingo International s-a concentrat asupra dezvoltării rețelei de magazine de suprafață mare, deschizând peste 10 noi unități Flanco World de peste 1.000 mp care, la finalul anului trecut, reprezentau 50% din suprafața totală de vânzare de aproximativ 54.000 mp a retailer-ului. 

De asemenea, retailer-ul și-a menținut poziția de lider pe piața locală a producătorilor de PC-uri pentru al 5-lea an consecutiv. Flamingo International a atins cote de piață semnificative pe alte două segmente importante pentru retailer: cel al consolelor (25% cotă de piață) și GPS (17% cotă de piață). 

“În 2007 am finalizat procesul de consolidare a grupului și ne-am îndeplinit în totalitate obiectivele propuse, având toate semnele că întregul proces de restructurare prin care a trecut Flamingo International a fost un real succes. Anul acesta ne propunem să câștigăm în mod sistematic o cotă din ce în ce mai mare pe piața retailului electronic, electrocasnic și IT&C, prin continuarea dezvoltării rețelei Flanco World și prin lansarea unui nou concept de magazine de entertainment & IT sub brandul Flamingo Computers. Anul acesta vizăm o cifră de afaceri de 210 milioane euro”, declară Jiri Rizek, CEO Flamingo International. 

În 2008, compania va continua procesul de dezvoltare a rețelei de magazine de suprafață mare operate sub brandul Flanco World, propunându-și să atingă o suprafață totală de vânzări de 70.000 mp până la finalul acestui an, și de 90.000 mp la finalul lui 2010.

În ceea ce privește piața locală de retail electronic, electrocasnic și IT&C, chiar dacă deocamdată nu sunt disponibile date complete, reprezentanții Flamingo International apreciază că evoluția acesteia în 2007 a fost în conformitate cu așteptările lor, înregistrând un ritm de creștere de  aproximativ 15%, până la valoarea de aproximativ 1 miliard de euro.

“Anul trecut, principalele linii de creștere a pieței locale de retail electronic, electrocasnic și IT&C  au venit dinspre segmentele de IT&C și electronice. Ne așteptăm ca produsele IT&C să-și mențină ritmul accelerat de creștere și în anii următori, majorându-și cota de la 25% din totalul pieței în 2007, la 40% în 2010”, a mai declarat CEO-ul Flamingo International. 

Pentru perioada viitoare, compania estimează că piața va continua ritmul de creștere anual de 10-15%, urmând ca, în 2010, să înregistreze valoarea de 1.5 miliarde euro.

Bucuresti, 4.03.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *