Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Flamingo International a inceput promotiile de vara

printr-o tombolă adresată celor care folosesc creditarea ca modalitate de finanţare a produselor

Flamingo International continuă politica de marketing bazată pe promoţii în perioada verii, printr-o tombolă, având ca premii 10 excursii la munte şi 10 cuptoare cu microunde

Vara aceasta Flamingo International a decis să demareze o ofertă promoţională care are ca premii 10 excursii la munte pentru două persoane şi 10 cuptoare cu microunde. Această promoţie este adresată tuturor persoanelor care apelează la un credit în magazinele Flanco, Flanco World şi Flamingo Computers, fiind valabilă în perioada 1 iulie – 15 august 2007. Decizia respectivă se încadrează în strategia retailerului de a pune la dispoziţia clienţilor oferte promoţionale adaptate particularităţilor şi nevoilor fiecăruia.
Totodată, campania demarată de Flamingo Internaţional vine să completeze promoţiile disponibile în reţelele Flanco, Flanco World şi Flamingo Computers, destinate perioadei estivale.

„Flamingo International şi-a obişnuit deja clienţii cu oferte promoţionale adaptate fiecărei perioade. Prin această nouă tombolă ne propunem să continuăm această politică, tocmai pentru a susţine strategia de business prioritară pe care am anunţat-o la începutul acestui an, aceea de a optimiza serviciile pentru clienţi în cadrul magazinelor Flamingo Computers, Flanco şi Flanco World” , a decalrat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

"Prin această campanie, Cetelem continuă extinderea ofertei de produse de creditare inovative destinată să răspundă cât mai bine cerinţelor clienţilor Flamingo. Intenţionăm să oferim clienţilor noştri oferte personalizate în funcţie de necesităţile şi aşteptările lor. În viziunea noastră, comunicarea eficientă este cea adresată direct fiecărui client, în funcţie de stilul de viaţă şi de resursele de care dispune", a precizat Philippe Foursy, Director General al Cetelem IFN SA.

Tombola, demarată de Grupul Flamingo International, este organizată la nivel naţional şi este valabilă în toate magazinele Flanco, Flanco World şi Flamingo Computers.

Bucuresti, 23.07.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.