Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Flamingo estimeaza ca pana in 2009

retailul pe segmentul IT&C va depasi 500 milioane euro

Sectorul IT&C este încă unul cu un potenţial deosebit în România, acesta urmând să îşi dubleze valoarea în următorii 3 ani

CEO-ul Flamingo, Jiri Rizek consideră sectorul IT&C ca fiind “una dintre pieţele cu cel mai mare potenţial pentru Grupul Flamingo, aceasta având posibilitatea de a-şi dubla volumul în următorii 3 ani şi astfel să atingă o valoare de 500 milioane euro, doar în sectorul de retail.”

Această estimare vine după ce Flamingo a înregistrat o creştere de 11,3% pe piaţa de calculatoare în 2006, de la o valoare de 70 485 unităţi vândute în 2005 până la 78 485 unităţi în 2006. Cu această evoluţie, retailerul de electronice electrocasnice şi IT&C a reuşit să îşi păstreze pentru cel de-al 4-lea an consecutiv poziţia de lider pe această piaţă, atingând o cotă de piaţă de 12,2%.

Pentru 2007, Flamingo estimează că piaţa de calculatoare va atinge un număr de peste 700 000 unităţi vândute (desktopuri, notebook-urii şi servere x86), în creştere cu procente între 10-15%, dintre care mai mult de 85 000 de unităţi să fie vândute doar prin reţeaua proprie Flamingo.

În ceea ce priveşte evoluţia pieţei IT&C, Flamingo International consideră că alte segmente care vor cunoaşte o dezvoltare importantă vor fi echipamentele mobile şi consolele destinate consumatorilor de gaming, sau cele dedicate sectorului de divertisment.

Această creştere vine după o perioadă de scădere a pieţei de electronice şi electrocasnice, cauzată în parte şi de zvonurile nejustificate legate de scăderile spectaculoase la aceste produse, care au dus la reducerea consumului.

Jiri Rizek, CEO Flamingo declară: “Aşteptările clienţilor nu s-au concretizat, în ceea ce priveşte o scădere spectaculoasă a preţurilor. Acum, este foarte important să recâştigăm încrederea acestora, referitor la faptul că preţurile la produsele electronice, electrocasnice şi IT&C sunt influenţate doar de dezvoltarea tehnologică şi nu de anumite taxe, această stabilitate menţinându-se de acum înainte, la fel ca în toate celelalte ţări ale Uniunii Europene”.

Bucuresti, 12.3.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.