free download 78 travel guides written by experts

Firmele romanesti vor servicii de suport prin telefon sau chat

BitDefender, divizia de securitate a datelor din cadrul SOFTWIN, a realizat recent un sondaj în rândul a 50 de companii cu peste 100 de angajaţi – pentru a determina atitudinea şi nivelul de satisfacţie al responsabilior IT, în ceea ce priveşte soluţiile de securitate utilizate.

În cele mai multe cazuri, achiziţia programelor software de securitate s-a făcut în urma unei testări tehnice şi a comparaţiei cu alte produse similare. Au fost evaluate diferite criterii cum sunt: serviciile de asistenţă, usurinţă în utilizare, eficienţă în detecţie, stabilitatea, preţul şi nu în ultimul rând renumele mărcii.

Pentru cei intervievaţi, foarte important este ca siguranţa pe care o furnizează produsul în sine, să fie dublată de cea oferită de specialişti. Dintre serviciile adăugate cele mai apreciate sunt cele de suport tehnic. Din caracteristicile acestui serviciu, posibilitatea de a primi răspunsuri în timp real prin telefon sau chat se află pe primul loc, cu 31% din menţionări. Urmează gradul de pregătire al echipei furnizorului (21%), vizitele inginerilor de suport la sediul clientului, relaţionarea personală cu specialiştii de suport tehnic (19%) şi documentaţia on-line (10%).

Dintre modalităţile de apelare a serviciilor de suport tehnic cea mai des folosită este contactarea prin telefon (41%dintre menţiuni). Următoarele opţiuni sunt cererile trimise prin e-mail (27%), deplasarea inginerilor de suport tehnic la sediul clientului (25%) şi accesarea secţiunii dedicate suportului tehnic de pe site-ul web (7%).

„Studiul a demonstrat că securitatea reţelei informatice este tratată cu maximă seriozitate de companiile mari romăneşti, conştiente de pierderile uriaşe de bani şi imagine provocate de atacurile informatice. În acest context, răspunsurile arată că serviciile asociate unei soluţii de securitate a datelor au o importanţă crucială. Noi am creat un pachet special, unic pe piaţa românească de soluţii software, prin care oferim asistenţă completă în instalarea, configurarea şi monitorizarea produselor la sediul clientului. În momentul în care apar probleme, nelămuriri sau atacuri informatice, clienţii au certitudinea că un specialist le stă permanent la dispoziţie cu soluţii eficiente”, a declarat Oliviu Talianu, BitDefender Regional Manager pentru Europa de Est.
Cercetarea a fost de natură calitativă, realizată prin interviuri directe cu clienţii care beneficiază de serviciile corporate de suport tehnic.

Despre BitDefender™
BitDefender este o suită de peste 54 de soluţii pentru satisfacerea nevoilor de securitate ale mediului IT actual, oferind administrarea eficientă a ameninţărilor informatice pentru peste 41 de milioane de utilizatori individuali si din corporaţii, în mai mult de 100 de ţări.

Realizată pentru a oferi protecţie completă reţelelor şi sistemelor companiilor, gama de soluţii BitDefender cuprinde, pe lângă produse pentru protecţia antivirus, antispam, personal firewall şi soluţii de administrare a securităţii. De asemenea, echipa BitDefender oferă consultanţă organizaţiilor în realizarea şi stabilirea politicilor de securitate a datelor pentru reţelele de calculatoare.

BitDefender este o divizie a SOFTWIN SRL, al cărei sediu central se află în România, la Bucureşti. SOFTWIN are reprezentanţe externe în Germania, Marea Britanie, Spania şi SUA.

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *