free download 78 travel guides written by experts

Finlandia Vodka lanseaza o editie limitata, cu eticheta termosensibila,

care indica temperatura ideala de servire

2013 Pentru sezonul rece, în acest an, Finlandia Vodka lansează sticla în ediție limitată, cu o etichetă ce își schimbă culoarea atunci când ajunge la temperatura ideală de servire de 8°C. Designul unic vine să susțină cea mai recentă campanie de comunicare "To the life less ordinary".

“Suntem încântați să prezentăm noua și inovatoarea sticlă ce permite consumatorilor să savureze Finlandia la o temperatură perfectă” a declarat Alexander Sneen, Global Marketing Director Finlandia Vodka.

Eticheta își schimba culoarea atunci când sticla atinge temperatura de 8°C. În acel moment, culoarea albă a sticlei se transformă în albastru și devine vizibil conturul unui ren. Momentul transformării sticlei indică și momentul perfect pentru consum.

“Eticheta termosensibilă creează un aspect distinct care susține poziționarea premium a Finlandia”, declară Johnny Cardenas, Director de Design Brown-Forman.

Sticla a fost lansată în ediție limitată în câteva țări selecționate, printre care Rusia, Statele Unite, Polonia, Canada și Mexic și este disponibilă și în România, începând cu luna decembrie 2013.

Datorită amestecului unic de apă pură de izvor glaciar și orz în șase spice, care se coace sub soarele de la miezul noptii, Finlandia este o vodcă mai puțin obișnuită, dedicată celor care explorează și apreciază lucrurile originale și interesante.

Bucuresti, 15.01.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *