Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Filmele de sărbători au adus televiziunii DIVA cel mai ridicat nivel de audiență de până acum

Diva logo 2018

Locul 1 în topul televiziunilor internaționale de divertisment din România

DIVA sărbătorește la început de an, după ce a atins cele mai bune cifre de audiență de până acum. În rândul publicului comercial feminin din mediul urban cu vârste cuprinse între 25-55 de ani, ultimele două luni ale anului 2017 au adus cele mai bune ratinguri din ultimii doi ani, cea mai bună cotă de piață din ianuarie 2012 până la acest moment și au plasat DIVA pe primul loc, în topul televiziunilor internaționale de divertisment din România.

Diva logo 2018

Filmele de Crăciun au avut un mare succes în rândul publicului DIVA, care a ales să intre în atmosfera sărbătorilor de iarnă cu ajutorul producțiilor difuzate între 6 noiembrie și 29 decembrie 2017, de luni până vineri, de la 10:00 la 21:00 și duminica, de la 16:00. Titluri festive, precum Înger de Crăciun (cu Kristin Davis, Eric McCormack și Shirley MacLaine), Timpul Crăciunului (cu Oliver Hudson) sau Spiritul Crăciunului (cu Nicollette Sheridan) au adus cele mai generoase sărbători pentru DIVA – televiziunea de divertisment destinată femeilor.

Audiențele excepționale ale televiziunii DIVA din lunile noiembrie și decembrie au fost asigurate și de premierele în România ale serialelor Anatomia lui Grey (sezonul 10), Hawaii 5.0 (sezonul 7), Camera de gardă (sezonul 2) și Dr. Foster (sezonul 2), precum și de filmele pentru întrega familiei: Regele Leu, Grozavul şi puternicul Oz, Alice în Ţara Minunilor și Maleficent.

DIVA – televiziunea de divertisment cu design feminin, care face parte din portofoliul internațional al NBCUniversal – va continua să ofere publicului său seriale și filme de top și în 2018.

Sursă date audiență: Kantar Media /TechEdge. Target femei, urban, 25-55 ani și Ind 4+, 2017 (până la 25 decembrie 2017).

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.