Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Fii printre Stelele din UEFA Champions League!

Heineken®, sponsor al UEFA Champions League pentru al şaselea sezon consecutiv, continuă să îşi consolideze asocierea cu unul dintre cele mai mari evenimente sportive la nivel mondial şi continuă seria de promoţii “Fii printre Stelele din UEFA Champions League!” în România. Şi în acest sezon, Heineken® aduce UEFA Champions League mai aproape de consumatorii români, propunându-le o nouă experienţă a vizionării meciurilor din cadrul uneia dintre cele mai admirate competiţii dintre cluburile de fotbal de top.

Heineken® şi UEFA Champions League, o asociere perfectă

Heineken® şi UEFA Champions League sunt o asociere perfectă. UEFA Champions League a devenit o competiţie cu adevărat internaţională în ultimii ani, potrivindu-se perfect cu Heineken®.

Heineken® este berea internaţională, consumată cu aceeaşi plăcere în aproape toate ţările de pe glob, care vrea să-i inspire pe iubitorii fotbalului din întreaga lume să se implice în vizionarea meciului, să se reunească cu prietenii, să savureze berea Heineken® şi să experimenteze magia competiţiei dintre cluburile de fotbal de clasă mondială.

Promoţia “Fii printre Stelele din UEFA Champions League”

“Pentru consumatorii noştri, platforma UEFA Champions League a mărcii Heineken® a devenit o tradiţie. Astfel, în fiecare sezon, consumatorii au ocazia să trăiască experienţe unice, aşa cum numai Heineken® le poate oferi. În acest sezon, în cadrul promoţiei “Fii printre Stelele din UEFA Champions League”, vom trimite consumatorii în zilele de marţi şi miercuri (pe perioada desfăşurării meciurilor din UEFA Champions League) la Heineken® Mansion, unde vor putea trăi şi împărtăşi experienţa şi bucuria vizionării meciurilor din cadrul uneia dintre cele mai admirate competiţii de fotbal la nivel mondial, împreună cu alţi iubitori de fotbal, într-un cadru inedit. Aşa cum Heineken® şi-a obişnuit deja consumatorii, experienţa digitală este pilonul principal al promoţiei şi în acest început de sezon fotbalistic de top, prin intermediul site-ului www.heineken.ro, deja familiar printre consumatori”, declară Paul Markovits, Director Marketing Heineken® România.

Promoţia “Fii printre stelele din UEFA Champions League” va oferi şansa ca timp de 4 săptămâni, (în perioada 19 octombrie – 8 decembrie 2010), câte 6 consumatori români să trăiască experienţa VIP Heineken® Mansion, care include vizionarea meciurilor de marţi şi de miercuri din UEFA Champions League.

În plus, Heineken® oferă consumatorilor posibilitatea de a câştiga acces VIP pe stadion, la meciurile din UEFA Champions League, atât la cele care se joacă în România, cât şi în străinătate, incluzând un tur al stadionului, cu acces în culisele acestuia.

Mulţi alţi consumatori vor avea posibilitatea să câştige premii Heineken®. Promoţia “Fii printre Stelele din UEFA Champions League” se va desfăşura în perioada 14 septembrie – 8 decembrie 2010.

Principala interfaţă a promoţiei va fi website-ul www.heineken.ro/ucl, unde consumatorii se pot înscrie în campania promoţională on-line prin crearea unui cont Heineken® Passport pe www.heineken.ro/ucl sau direct prin logare pe website-ul www.heineken.ro/ucl şi pot interacţiona pe diverse teme legate de UEFA Champions League. Pentru a intra în campanie, consumatorii trebuie să valideze codul de bare de pe unul dintre produsele Heineken® participante la promoţie (sticlă 0,33 litri, six pack sticlă 0,33 litri, sticlă 0,5 litri, doză 0,33 litri, six pack doză 0,5 litri, six pack doză 0,5 litri ambalaj promoţional cu cadou UEFA Champions League, pack special 5 doze 0,5 litri cu 1 pahar). După validarea unui cod de bare, consumatorii vor experimenta lumea digitală Heineken® şi vor afla dacă au câştigat.

„Fii printre stelele din UEFA Champions League” beneficiază de o campanie de comunicare integrată, derulată pe canalele principale, inclusiv online (website-ul dedicat), TV, radio, outdoor, web, print, suport PR şi alte idei creative de comunicare, susţinute de activări şi materiale la punctele de vânzare.

Enjoy Heineken® Responsibly

Heineken® a integrat viziunea sa de consum responsabil în cadrul sponsorizării UEFA Champions League. Fiecare stadion care găzduieşte un meci din UEFA Champions League va expune mesajul “Enjoy Heineken Responsibly” pe unul din cele 3 panouri publicitare de la marginea terenului.

Bucuresti, 13.09.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.