Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Fetele cuminti ajung in rai, fetele destepte ajung la Cristal Festival

GolinHarris

GolinHarris și Medic One, singurele agenții românești premiate la Cristal Festival

“Smart Girls Do It Once A Month” s-a auzit de două ori la Gala de premiere Cristal Awards, care a avut loc vineri, 13 decembrie, în Courchevel, Franța. Campania de conștientizare cu privire la metodele contraceptive creată de GolinHarris și Medic One a fost dublu premiată în Secțiunea PR, introdusă anul acesta în cadrul Cristal Festival, ajuns la cea de-a 13-a ediție.

Echipa GolinHarris a urcat pe scenă de două ori, ridicând trofeele Sapphire și Emerald în două dintre cele mai disputate categorii: Products și Best Brand Development. GolinHarris și Medic One sunt singurele agenții din România premiate la categoria PR a festivalului.

“Când pornești la drum cu o nouă campanie, nu te gândești la premii. Vrei doar să simți că aceea este CAMPANIA care va depăși așteptările clientului, care va schimba ceva și va aduce rezultate pe care nici nu ai fi îndrăznit să le pui în lista de KPIs. Împreună cu Medic One, am simțit din prima clipă că aceasta este CAMPANIA fetelor deștepte, iar confirmări precum aceste două premii internaționale, care nu sunt primele câștigate de această campanie, nu fac decât să consolideze expertiza unică în Healthcare PR pe care o avem împreună cu Medic One”, spune Alina Popa, Senior Manager, Consumer Division, GolinHarris.

Campania “Fetele deștepte o fac o dată pe lună”, inițiată de www.cerculfetelordestepte.ro, o platformă online care oferă informații legate de contracepție și prezintă diferitele opțiuni disponibile astăzi, a luat naştere ca urmare a ratei avorturilor din România care continuă să fie printre cele mai ridicate din Europa. Adela Popescu a acceptat să se alăture acestui proiect, dezvăluind public metoda pe care o foloseşte pentru a da un exemplu femeilor din România. Campania a fost lansată printr-o conferință de presă care a avut loc într-o cameră de hotel. Pentru a sublinia mesajul transmis, Adela a purtat o rochie creată de designerul Corina Vlădescu, care purta sloganul campaniei: “Fetele deştepte o fac o dată pe lună!”. Astfel, designerul român şi artista Adela Popescu au atras atenţia intr-un mod inedit asupra importanţei pe care o reprezinta informarea corectă atunci când vine vorba despre alegerea metodei contraceptive.

“Pe langă experiența foarte vastă pe care o avem în domeniul comunicării farmaceutice, Medic One se diferențiază prin abordarea unică și mai ales prin creativitatea pe care o urmărește cu obstinație. Am învățat să forțăm mereu limitele impuse de industrie, iar acest lucru a generat întotdeauna rezultate mult peste așteptări. Cele două premii obținute în cadrul Cristal Festival din Franța ne arată că drumurile nebătătorite sunt adesea cele mai bune și că, de multe ori, curajul de a sparge tiparele este cel care face diferența”, a declarat Dr. Oana Cociașu, Managing Partner, Medic One.

Bucuresti, 16.12.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.