Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Sony Pictures Television Networks anunță Festivalul mediului înconjurător, Imaginează-ți asta!

Competiția video globală culminează cu festivitatea de premiere de la Hollywood din această toamnă

Premiul cel mare – 5.000 de dolari și produse Sony 4K

Înscrierile încep în România de la 1 august 2016

Sony Pictures Television Networks anunță Festivalul mediului înconjurător, Imaginează-ți asta!, premiind poveștile care dau speranță și arată evoluția felului în care putem proteja mai mult Planeta. Festivalul promovează grija pentru natură printr-o competiție internațională de clipuri video, cu durata în 30 de secunde și 7 minute. Competiția se desfășoară în etape, în rețeaua SPT la nivel global. Premiul cel mare va fi desemnat la studiourile Sony Pictures din Los Angeles, într-un eveniment grandios, în această toamnă.


“Cu ajutorul rețelei noastre de televiziuni, ce până acum au încurajat telespectatorii să acorde mai multă atenție mediului înconjurător, invităm în acest moment creatorii de pretutindeni să ne spună povestea unei lumi mai bune. Credem că cele mai bune povești au capacitatea extraordinară de a te face să te simți bine, dar și de a te motiva pentru a acționa într-o direcție”, a declarat Andy Kaplan, Președinte, rețelele internaționale Sony Pictures Television.

Festivalul Imaginează-ți asta! are ca scop răspândirea de povești inspiraționale, mai mici sau mari, care pun în prim plan acțiuni sau obiceiuri ce pot duce la o lume mai echilibrată, mai sănătoasă pentru generațiile viitoare. Opt regiuni globale participă în concurs, acceptând înscrieri din țările alocate fiecăreia dintre acestea, cu un juriu format din experți și instituții relevante pentru tematica competiției.


Etapele competiției

Câștigătorii regionali vor ajunge în Los Angeles, mulțumită sponsorului American Airlines, unde vor lua parte la o serie de evenimente și la o vizionare la Hollywood, la studiourile Sony Pictures, în octombrie. În cadrul vizitei de la Hollywood, va fi anunțat și câștigătorul global al competiției. Câștigătorii atât la nivel local, în fiecare țară, cât și regional sau international, vor fi selectați după calitatea lucrărilor – puterea de a spune o poveste video coerentă și interesantă, precum și respectarea temei campaniei Imaginează-ți asta!: cum am putea transforma Planeta într-un loc mai bun.

Mecanismul concursului

Participanții din România vor accesa site-ul AXN.ro, la adresa www.axn.ro/imagineazatiasta, unde vor înscrie clipul cu care doresc să participe. Un participant poate înscrie mai multe lucrări, dar va putea fi premiat doar pentru una dintre acestea.

Clipurile video înscrise vor respecta tematica concursului: Imaginează-ți asta! Cum am putea transforma Planeta într-un loc mai bun? Indiferent de subiectul ales: salvarea pădurilor, curățarea spațiilor verzi, economisirea resurselor, salvarea animalelor pe cale de dispariție sau orice alt subiect de mediu, clipurile video trebuie să aibă o durată între 30 secunde și 7 minute, orice formate video.

Perioada de concurs este 1 august – 28 august 2016.

Membrii juriului

În România, membrii juriului local vor aprecia clipurile video înscrise în funcție de respectarea tematicii, originalitate, creativitate și capacitatea lucrării de a stârni emoție.*

 ·    Daniel Mitulescu. Producător de film și manager cultural. Cineast român, semnând producția filmelor „Cum mi-am petrecut sfârşitul lumii”, „Eu când vreau să fluier, fluier” sau „Loverboy”. A înființat Metropolis Film, casă de distribuţie de film independent și Asociația Culturală Metropolis, ce organizează Caravana Metropolis, cinema în aer liber, Balkanik!, festival de muzică balcanică sau KINOdiseea, festivalul internațional de film pentru copii. Mai multe detalii la www.metropolisfilm.ro.
 ·    Ramona Cordoş si Codin Sebastian Pop – Creative Monkeyz. Ramona Cordoş si Codin Sebastian Pop sunt fondatorii proiectului de educatie si entertainment Creative Monkeyz si realizatori ai celui mai de succes serial de animație românesc, RObotzi. Mai multe detalii la www.creativemonkeyz.com.
 ·    WWF România. Înfiinţată în anul 1961, WWF (World Wide Fund for Nature) este una dintre cele mai importante organizaţii internaţionale care derulează proiecte pentru conservarea naturii, în peste 100 de ţări. Misiunea WWF la nivel global este să oprească degradarea mediului înconjurător şi să construiască un viitor în care oamenii trăiesc în armonie cu natura. În România, se vor împlini în această toamnă 10 ani de când WWF lucrează pentru conservarea apelor, pădurilor și speciilor sălbatice cum ar fi ursul brun, zimbrul, sturionul. Mai multe detalii la: www.wwf.ro.
 ·    TVmania. Cel mai vândut ghid TV din România. Amuzant și inteligent, dedicat oamenilor tineri și activi. TVmania a fost lansat de grupul Ringier în octombrie 1998. Mai multe detalii la www.tvmania.ro.
 ·    Cristi Mărculescu. Selecționer TIFF, Dracula IFF și Buzz CEE. Ocazional membru în Jurii (AnimEst, Dakino, Pelicam). Ocazional guest speaker la convenții SF. Pasionat de posibilitățile actuale ale domeniului vizual și învrezător în talentele tinerei generații de cineaști români. Mai multe detalii la www.marculescu.ro.

Premii

Marele premiu, acordat la Hollywood, constă în 5.000 de dolari și un pachet de electronice Sony 4K, ce include un televizor 4K de 55 inci și o cameră foto mirroless Alpha a6300.

Premiile locale, pentru România, sunt: 1 x cameră video Sony 4K AXP33; 2 x GoPro Hero4, 3 x încărcătoare Ginkgo Solar.

Câștigătorul locului 1 local (camera video Sony 4K) va fi și reprezentatul României pentru etapa regională – Europa Centrală și de Est, unde va concura alături de câștigătorii Poloniei și Ungariei. Un juriu regional, format din experți AXN, va decide care dintre cele trei lucrări ale regiuni va fi lucrarea regiunii CEE din etapa finală, de la Hollywood.

Sponsori

Linia aeriană preferată a industriei de divertisment, American Airlines este și sponsor al Festivalului Imaginează-ți asta!. www.aa.com
Sony Electronics este sponsorul de tehnologie al Festivalului.  www.sony.com

Spotul competiției:

Campania Imaginează-ți asta! a fost lansată în septembrie 2015 de către cele 45 de rețele SPT și și-a propus să inspire telespectatorii să protejeze și să îmbunătățească mediul înconjurător prin promovare locală, susținând eforturile pentru rezolvarea unor probleme regionale. În martie 2016, SPT a creat aplicația mobilă Imaginează-ți asta! pentru iOS și Android, pentru a încuraja poveștile spuse cu ajutorul telefoanelor mobile. Mai multe despre Imaginează-ți asta! aici: www.sptpicturethis.com.

* Regulamentul oficial va fi disponibil la înscrierea fiecărui clip.

DESPRE SONY PICTURES TELEVISION

Sony Pictures Television (//www.sonypicturestelevision.com), companie a Sony Pictures Entertainment, este unul dintre furnizorii principali ai industriei micului ecran, producând şi distribuind programe pentru fiecare gen, peste tot în lume şi pentru o multitudine de platforme. Pe lângă faptul că are una dintre cele mai mari librării de filme apreciate cu premii, emisiuni si formate de televiziune, SPT se mândreşte şi cu o listă de programe actuale, printre care se numără drame populare şi emisiuni tip joc, seriale de referinţă, seriale animate originale şi comedii, filme artistice şi drame ce au primit votul criticilor. SPT are 19 companii de producţie, deţinute în totalitate sau în parteneriat, în 13 ţări în afara Statelor Unite, menţinând birouri în 31 de ţări. Portofoliul global SPT conţine 150 de posturi în 178 de ţări, ajungând astfel, cumulat, la mai mult de 1,3 miliarde de abonaţi din întreaga lume. Pe lângă acestea, SPT creează conţinut original şi gestionează activitatea site-ului de video premium Crackle.

În plus, SPT este proprietar al companiei de producţie Embassy Row şi detine parţial canalul de televiziune prin cablu Game show Network (GSN). Agenţia de vânzări media SPT este una dintre principalele companii naţionale de vânzări media, făcând inventarul comercial al serialelor SPT, precum şi al platformelor digitale SPE din Statele Unite, printre care the Rural Media Group şi DrOz.com.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.