Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Festivalul CokeLive – o provocare si un succes BTL

QB Promotion a implementat cu succes strategia BTL a primei ediţii a festivalului CokeLive care s-a desfăşurat pe Insula Lacul Morii în perioada 22-23 iunie în Bucureşti.

Timp de trei zile participanţii la acest eveniment s-au bucurat nu numai de atmosfera incendiară întreţinută de recitalurile trupelor celebre, ci şi de nenumăratele activităţi de entertainment şi refreshment. Patinoarul cu gheaţă sintetică, mesele de fussball, Coke 360, 10 perne uriaşe de odihnă, portretiştii, artizanii care au vândut bijuterii manufacturate, au împletit codiţe, au făcut tatuaje temporare, maseurii, scena „Manifest yourself”, expoziţia de fotografii cu tematica portret a grupului Expose, excursiile cu balonul cu heliu au făcut deliciul miilor de iubitori ai muzicii. Activităţile sportive au fost destinate numai celor care au putut face dovada că sunt consumatori Coca-Cola.
Pentru trei zile Insula Lacul Morii a devenit insula Coca-Cola, locul de întâlnire al iubitorilor de muzică, al tinerilor şi al bucuriei, o insulă împânzită de valorile brandului Coca-Cola: optimism, energie, poftă de viaţă.

Strategia BTL pentru CokeLive care a inclus activităţi de recreere şi refreshment, brandingul şi settingul au urmărit campaniei de comunicare “Sete Coca-Cola de muzică!”, un îndemn pentru a fi optimist, pentru a privi jumătatea plină a paharului, partea frumoasă a vieţii şi bucuria de a trăi.

Aproximativ 350 de persoane au fost implicate în implementarea proiectului şi buna derulare BTL. Cele 39 de puncte de vânzare Coca-Cola, deschise pe întreaga perioadă de derulare a festivalului au reuşit să compenseze temperatura foarte ridicată. Au fost oferite numeroase premii (tricouri şi CD holdere) în cadrul jocurilor organizate la patinoar şi Coke 360.

Echipa care a pregătit şi a facilitat implementarea acestor programe BTL este formată din: Ionuţ Lefter – National Events Coordinator, Mihaela Daminescu – Events Coordinator, Loredana Christopoulos – Junior Brand Manager şi Ştefan Mocanu – Events Executive de la Coca-Cola România şi Coca-Cola HBC Romania. Iar de la QB Promotion: Cristina Berar – Account Director, Sorana Chiţimia – Account Manager, Adrian Panţâru – Account Executive, Sorana Ene – Production Manager, Nicolae Rotaru – Project Manager, Andrei Băroiu – Field Executive.

Agenţia QB Promotion & Advertising se poziţionează ca o agenţie BTL şi dezvoltă pentru clienţii săi evenimente speciale, târguri şi expoziţii, activări şi promoţii, evenimente de companie şi servicii de comunicare integrată.

Printre clienţii agenţiei se numără Coca-Cola, Masterfoods, Centrul Comercial Orhideea, Centrul Comercial Feeria, Centrul Comercial Esplanada, Centrul Comercial Colentina, Centrul Comerial TOM, Centrul Carrefour Braşov, Wizrom, Kiss FM, Hat-Samsung, Brinkers, Cushman & Wakefield Activ Consulting, Domo, Okaïdi, Paladin Management.

QB Promotion va mai implementa pentru Coca-Cola în acest an, Patinoarul de gheaţă sintetică de la Mamaia (a doua ediţie), Caravana Voltaj, activările din baruri şi terase la nivel naţional care comunică evenimentele muzicale.

Bucuresti, 25.06.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.