free download 78 travel guides written by experts

FCB Bucharest și Băneasa Shopping City, un parteneriat „In the Name of Fashion”

Începând din această toamnă, Băneasa Shopping City are o nouă identitate vizuală și o nouă poziționare, semnate FCB Bucharest. „All In the Name of Fashion” este sloganul campaniei de rebranding care te invită să uiți de reguli și să te exprimi autentic, profitând de diversitatea de branduri și experiențe care te așteaptă în centrul comercial.

“Campania All in the Name of Fashion articulează un teritoriu pe care Băneasa Shopping City și l-a însușit încă din momentul lansării. Într-o piață în care jucătorii se întrec în cine oferă cele mai multe opțiuni de entertainment sau cel mai generos mix de branduri, Băneasa Shopping City nu a fost niciodată despre cantitate sau volum, ci despre calitate, venind cu o propoziție premium, atât ca produs cât și la nivel de comunicare. Pornind de la mixul unic de branduri (susținut de luxury brands și oferte exclusiviste), provocarea a fost de a traduce fashion în atitudinea și stilul personal care animă o ținută”, declară Alecsandra Roman, Head of Strategy, FCB Bucharest.


Noua strategie de comunicare îi are în prim plan pe cei care iubesc moda, brandurile, divertismentul de calitate, sunt activi social și mereu în căutare de experiențe memorabile.

„All in the Name of Fashion reprezintă un îndemn către clienții noștri de a-și exprima trăirile. Atunci când spunem fashion vorbim nu doar despre haine și accesorii, ci despre a-ți manifesta stilul în tot ceea ce faci, fie că este vorba despre experiențe culinare, cinematografice sau artistice. Astfel, ne încurajăm clienții să se exprime liber și să se lase inspirați de tot ceea ce le oferim. În același timp, ne menținem promisiunea de a crea experiențe unice pentru ei și de a le depăși continuu așteptările”, a declarat Alexandru Bogdan, Marketing Director, Băneasa Shopping City.


“Băneasa Schopping City nu e un mall. E un spațiu al fashion-ului în manifestare. Aici fashion-ul nu e o modă. E o manieră personală de a te exprima în tot ceea ce faci și prin tot ceea ce-ți place, de la îmbrăcăminte la literatură, de la entertainment la relaxare. De aceea, All In the name of fashion nu e despre ținute. E despre ținută”, adaugă Claudiu Dobriță, Creative Director, FCB Bucharest.

Odată cu noua poziționare, FCB Bucharest a dezvoltat două instrumente inovatoare pentru clienții Băneasa Shopping City: Fashion Emergency Line, o linie telefonică la care clienții pot fi consiliați de stiliștii mall-ului pentru urgențe în materie de fashion, și Fashion Emergency KIT, o trusă de „prim-ajutor” în fashion, care va conține o selecție de piese vestimentare și accesorii oferite de magazine partenere, la un preț special. Ambele instrumente vor fi disponibile în luna octombrie și anunțate pe noul site www.baneasa.ro și pe canalele de social media ale mall-ului.


De asemenea, FCB Bucharest semnează conceptul creativ al campaniei de rebranding, lansate prin execuții outdoor, online (bannere si social media), radio, tranzit (autobuze), activări și materiale de comunicare on-premise.

„Campania lansează o provocare audienței. Și nouă, în egală măsură. Am aruncat o privire deloc critică asupra fashion-ului, l-am redus la nivel de sentimente și am scos în evidență stările pe care ni le oferă. Astfel, prima campanie sub noua poziționare este dedicată felului în care ne simțim atunci când purtăm ceea ce ne place, ne vine bine și ne pune în valoare”, declară Alex Tigoianu, Senior Copywriter FCB Bucharest.


Agenția a dezvoltat și o nouă identitate vizuală pentru revista STYLER, tipărită de Băneasa Shopping City, în concordanță cu noua poziționare. Prima ediție STYLER sub noul guideline vizual a fost lansată în această toamnă, sub numele „Fall in the name of fashion”.

„La nivel vizual, noua identitate pune un accent important pe raportul între emoție și culoare. Pentru majoritatea oamenilor, fashion este o formă de exprimare, o exteriorizare a emoțiilor și o declarație personală. Noul look de comunicare susține și încurajează acest lucru și o face printr-un mesaj anti-cliche cu accent pe modul în care fashionul te face să te simți. Toate elementele de comunicare vizuală au trecut printr-o  schimbare de look, începând cu noua formă pentru logo-ul Băneasa Shopping City, un font modern și vizualuri atractive care transmit emoție prin varietate cromatică, atitudini și mesaje”, adaugă Tiberiu Papa, Senior Art Director FCB Bucharest.

Echipa Băneasa Shopping City care a coordonat campania de repoziționare este formată din Alexandru Bogdan – Marketing Director, Ovidia Popescu – Experiential Marketing & Campaign Coordinator, Daniela Matei – PR & Corporate Manager, Luca Dan Ciceu – Loyalty Manager.

Echipa FCB implicată în proiect este compusă din: Alecsandra Roman – Head of Strategy, Claudiu Dobriță – Creative Director, Alexandru Tigoianu – Senior Copywriter, Tiberiu Papa – Senior Art Director, Alexandru Roșca – Senior Copywriter, Radu Ghițescu – Senior Art Director, Sorin Fotache – 3D Artist, Mihai Ionescu – DTP, Florin Ciobanu – Head of Digital, Sorina Borcescu – Client Service Director, Andreea Șerbu – Account Manager, Bogdana Gusuleac – Senior Account Executive, Iulia Stănescu – Head of Production, Marian Enache – BTL Project Manager.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *