free download 78 travel guides written by experts

Faurit in Romania

Alexandra Pana
Membru PRIME Romania

„Pe-un picior de plai,/ Pe-o gură de rai…”, Nadia, Hagi, Dracula, salam de Sibiu… Clişeele care apar în minte când vorbim despre România pot îmbrăca o multitudine de forme şi atinge o varietate de subiecte. La urma-urmei, românii au o imaginaţie bogată când vine vorba despre propria imagine.

{viewonly=registered,special}
Dar ce cred ceilalţi despre noi? Invitat la o emisiune a televiziunii naţionale, specialistul american în strategie şi poziţionare Jack Trout a declarat tranşant „Sunteţi zero în materie de imagine”. Declaraţie care poate fi interpretată în două sensuri, din care cel pozitiv este că ne putem construi o imagine curată, nealterată, fără să fim nevoiţi să îndepărtăm cu grijă şi migală straturi groase de prejudecăţi şi stereotipii. Să fie adevărat oare? Să putem crea o oglindă a realităţilor şi a valorilor intrinseci spiritului românesc, oglindă pe care să o direcţionăm cu atenţie în afară şi să putem afirma: „Acesta este România.”? Şi dacă răspunsul este da, cine ar trebui să şlefuiască oglinda?

PRIME România – Filiala Română a Asociaţiei Europene a Studenţilor la Relaţii Publice şi Comunicare – va încerca să dea răspunsuri acestor întrebări prin cea de-a treia ediţie a Congresului Naţional al Studenţilor la Comunicare, desfăşurat în perioada 7-8 aprilie. Tema Congresului este Făurit în România. Poziţionarea României în context cultural, social şi economic. Evenimentul urmăreşte să prezinte eforturile de comunicare a brandului România întreprinse până acum, precum şi proiectele noi ce vizează aceeaşi finalitate. Printre invitaţii care vor încerca să „şteargă aburul de pe oglindă” în ziua de 7 aprilie la Muzeul Naţional de Artă al României se numără Lucian Mândruţă – jurnalist, Ştefan Liuţe – Strategy Director Grapefruit, Mircea Vasilescu – Dilema Veche, Radu Georgescu – preşedinte GECAD Group. Pe lângă conferenţiarii anunţaţi, PRIME România a pregătit o listă de specialişti în domeniul brandingului şi al poziţionării care vor susţine workshopuri în ziua de 8 aprilie la Facultatea de Litere. Partea de aplicaţii practice va fi asigurată de Cotidianul, Ogilvy PR, Cărtureşti, AIESEC, Asociatia Mioritics, GIPIR, ECUMEST, CHF International si altii.

Înscrierile se vor face la Facultatea de Litere, Edgar Quinet nr. 14 şi SNSPA, Povernei nr.6, începând cu data de 30 martie. Detalii despre eveniment pot fi obţinute accesând www.public-relations.ro.{/viewonly}
{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *