Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Fashion House – lansare de succes

Dupa o campanie de lansare bine targetata, semnata DRAFTFCB, Fashion House Outlet Centre si-a deschis portile in luna decembrie 2008. Un numar record de vizitatori au trecut pragul celui mai nou centru comercial din Bucuresti in ziua inaugurarii.

Fashion House Outlet Centre, primul centru comercial de tip outlet din Romania, a fost conceput pentru a oferi publicului produse de marca la preturi cu reduceri semnificative, situate intre 30% – 70%. Dezvoltatorul proiectului a fost Liebrecht & wooD, companie belgiana cu o bogata experienta in proiecte de retail.

Situat la kilometru 13 al autostrazii Bucuresti-Pitesti, Fashion House Outlet Bucuresti face parte din complexul West Park, unul din cele mai mari parcuri de retail din Romania. Outlet-ul a fost construit  dupa un proiect arhitectural deosebit, care se bazeaza pe reconstituirea unui mic centru urban compus din cladiri in stil vechi. Fashion House Bucuresti deserveste cu mult mai multi locuitori decat un centru comercial obisnuit, fiind accesibil in 90 de minute cu masina pentru 3,5 milioane de locuitori.

„Fashion House Outlet Centre Bucuresti reprezinta cea mai de succes lansare a unui centru comercial de tip outlet operat de GVA Grimley, companie specializata in servicii operationale pentru acest segment de retail”, a declarat Mioara Deaconu – Marketing Manager Fashion House Outlet Centre. „Spre deosebire de alte centre comerciale de tip outlet operate de aceesi companie in Cehia, Polonia, Ungaria sau Danemarca, trebuie sa amintim ca Fashion House Bucuresti a fost lansat intr-o conjunctura economica mai putin favorabila. Cu toate acestea, ne mandrim cu numarul mare de vizitatori pe care l-am atras in ziua deschiderii si in perioada urmatoare, numar ce reprezinta un record comparativ cu centrele de care aminteam mai sus.”

In ceea ce priveste obiectivele asumate inaintea campaniei, Mioara Deaconu considera ca acestea au fost atinse gratie noutatii conceptului pe piata din Romania si unei bune comunicari a inaugurarii: „Bucurestenii, si nu numai, au asteptat cu nerabdare dechiderea acestui centru ce reprezinta o categorie noua, cu totul speciala pentru piata din Romania. Multi dinte cei care au trecut pragul Fashion House erau deja familiarizati cu acest concept pe care l-au intalnit in strainatate, insa la fel de multi vizitatori au venit din curiozitate si au descoperit ca isi pot permite acum toate aceste marci de renume aflate aici cu reduceri de pret semnificative pe tot parcursul anului. Pe de o parte am reusit sa starnim curiozitatea oamenilor si sa le explicam intr-o prima faza ce inseamna conceptul de outlet, iar pe de alta parte am atras un numar de vizitatori mai mare decat cel estimat initial de noi pentru ziua lansarii. Toate acestea au fost posibile in principal datorita bunei colaborari cu agentiile implicate in acest proiect, carora le multumesc.” In faza finala, proiectul Fashion House va cuprinde pana la 140 de magazine.

Bucuresti, 19.02.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.