Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Fashion Days înregistrează un debut solid pentru Black Friday 2025: peste 550.000 de produse vândute în primele 3 zile

Fashion Days înregistrează un debut solid pentru Black Friday 2025

Fashion Days, companie românească de fashion retail specializat cu prezență de peste 15 ani pe piața locală, desfășoară campania de sale Black Friday 2025 până pe 9 noiembrie, cu reduceri de până la 90%.

“Într-un context economic marcat de incertitudine și presiune asupra puterii de cumpărare, am regândit complet strategia pentru Black Friday 2025 și am construit o ofertă chiar de neratat: de la produsele cu valoare mai mică până la cele premium, toate cu reduceri substanțial mai generoase decât în anii precedenți, de până la -90%. În același timp, am consolidat opțiunea de plăți flexibile: prin eMAG Pay și My Wallet by eMAG, orice produs devine accesibil prin plata în 4 sau 6 rate fără dobândă. Nu e doar despre reduceri, e despre onestitatea ofertei și despre a face produsele de calitate accesibile tuturor, indiferent de momentul economic pe care îl traversăm”, a declarat Cristina Pîrjol, General Manager Fashion Days.

Fashion Days înregistrează un debut solid pentru Black Friday 2025

Rezultate înregistrate în primele trei zile (31 octombrie – 2 noiembrie 2025):

  • Peste 550.000 produse comandate (România, Bulgaria și Ungaria);
  • Peste 230.000 comenzi plasate (România, Bulgaria și Ungaria);
  • Valoarea medie a coșului: 530 lei (TVA inclus).
  • Datele arată o creștere de 13% a numărului de produse per comandă comparativ cu anul precedent, tendință care reflectă adaptarea clienților la contextul economic actual prin căutarea de oferte avantajoase.

Preferințele clienților s-au orientat către articolele de sezon:

  • Ghete & cizme: cca 72.000 bucăți
  • Sneakers & pantofi sport: cca 84.000 bucăți
  • Geci și jachete: cca 37.000 bucăți
  • Genți: cca 21.000 bucăți

Brandurile cu cea mai mare cerere au fost UGG, Nike, Puma, Karl Lagerfeld, Columbia, Guess, Tommy Hilfiger, Adidas (adidas performance & Adidas Originals), Skechers și Geox.

Tendințe de comportament ale consumatorului:

  • Abonații Genius au generat aproximativ 62% din comenzile din România în primele trei zile de Black Friday;
  • 20% din valoarea totală tranzacțiilor a fost procesată în 4 sau 6 rate fără dobândă prin My Wallet by eMAG sau eMAG Pay;
  • Valoarea comenzilor din Fashion Days Marketplace s-a triplat, versus anul trecut.

Campania continuă până pe 9 noiembrie, incluzând reduceri în categoriile îmbrăcăminte, accesorii, încălțăminte și produse de frumusețe, plus un Mystery Gift pentru fiecare client care plasează cel puțin o comandă pe durata evenimentului.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.