Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Farmec – un nou client în portofoliul Golin

În urma unei licitații organizate de Farmec, Golin a fost selecționată ca partener de PR pentru comunicarea corporate și a brandurilor din portofoliul companiei. Agenția se va ocupa de dezvoltarea și implementarea activităților de media relations, social media, CSR și va coordona evenimentele de PR.

„Calitatea produselor noastre și atenția la nevoile clienților noștri au făcut din brandurile Farmec unele dintre cele mai populare produse românești în țară și în străinătate. Produsele noastre se adresează unei categorii variate de consumatori așa că, în momentul în care a trebuit să ne alegem partenerul de comunicare, am căutat o agenție care să poată transmite mesajul Farmec într-o manieră care să țină cont de complexitatea portofoliului nostru. În cadrul licitaţiei organziate de noi la sfârșitul anului trecut, echipa Golin a demonstrat că are expertiza, creativitatea și pasiunea pe care le căutam în partenerul nostru de comunicare”, spune Ioana Borza, Marketing Manager, Farmec.


„Farmec este o companie de referință pentru românii de pretutindeni, un brand iconic, pentru care orice om de comunicare își dorește să aibă șansa de a lucra. Mai mult decât atât, ne identificăm foarte tare cu valorile în care crede brandul Farmec: calitate, inovație, responsabilitate. Suntem extrem de bucuroși că Farmec ne-a ales ca partener, pornim la drum cu mult entuziasm și promitem să surprindem româncele cu proiecte creative, memorabile și eficiente”, adaugă Monica Botez, Managing Partner, Golin.


Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este un brand emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează o lume întreagă prin produse mereu actuale și moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are acreditări internaționale ale proceselor de fabricație și comercializează produsele din portofoliu în peste 30 țări. Istoria modernă a companiei începe în anul 1967, când Farmec devine primul producător de creme și emulsii Gerovital H3 prof. Dr. Ana Aslan din România. Produsele se adresau femeilor ajunse în pragul vârstei de 40 de ani, când tenul arată primele semne de îmbătrânire. Astăzi, portofoliul companiei însumează câteva sute de produse, cele mai cunoscute game fiind GEROVITAL H3 prof. dr. Ana Aslan, GEROVITAL H3 EVOLUTION, GEROVITAL PLANT, ASLAVITAL, FARMEC, ASLAMED, DOINA, ATHOS și OBSESIE. Produsele companiei FARMEC se regăsesc în supermarketuri, hipermarketuri, farmacii, magazine proprii sau de profil cosmetic din țară sau pot fi comandate online, la prețuri accesibile in raport cu calitatea, direct de pe site-ul www.farmec.ro.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.